Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben ook voor oplader aan het kijken maar vaak kan je alleen het blokje kopen dus niet de usb draad?
Of kan ik het gewoon niet vinden?

zou ik gewoon in nederland kopen, verzendkosten zijn gratis op eforchina alleen het duurt wel 20/30 dagen totdat het product bij je thuis is. en ik denk dat je op eforchina usb kabeltje apart moet kopen, zal ook vast niet al te duur zijn.

zou ik gewoon in nederland kopen, verzendkosten zijn gratis op eforchina alleen het duurt wel 20/30 dagen totdat het product bij je thuis is. en ik denk dat je op eforchina usb kabeltje apart moet kopen, zal ook vast niet al te duur zijn.

Oplader in nederland is al snel 10 x zo duur?

Wel grappig, je kan er zelfs pepperspray kopen :o

Oplader in nederland is al snel 10 x zo duur?

Wel grappig, je kan er zelfs pepperspray kopen :o

ja voordeel = alles is goedkoper, nadeel = verzendtijd is lang en je moet hopen dat het niet onderschept wordt door douane. je kan er zelfs ook politiepepperspray kopen :) maar dat is mijn zorg ook een beetje, dat als ik die laser koop dat hij door de douane onderschept wordt waardoor ik een fixe boete krijg.

Lol die hormonen druipen er zowat uit joh.

Verslaggever: ''Ik hoor bij jou nog geen mannenstem''

Not sure if.. Klinkt net als Kelly van der Veer :roflol:

"hulpmiddeltjes of doping, dat gebeurt ook bij bodybuilding

Al die lelijkerds die op mijn nieuwe fb foto reageren :mad:

Sanca come on in please and make us some memes worth watching :D

Hoor deze op stage:

Zon vrouw wilt afvallen dmb acupunctuur (dafuq?)
Ik zeg dat het bullshit is ragen ze op mij, ik zeg dat ik iedereen op taart trakteer als ze afvalt. Maar ze moet wel hetzelfde eten wat ze nu eet zegt ze : nee dan val ik niet af (wtf)
Zegt een andere we gebruiken geen drugs om af te vallen (valt mij aan) terwijl ik natty ben :roflol:
Ze vreten alles maar als ik zeg dat ze moeten sporten en ter ondersteuning een cafeine capsule kunnen gebruiken zeggen ze dat het slecht is.

Hoor deze op stage:

Zon vrouw wilt afvallen dmb acupunctuur (dafuq?)
Ik zeg dat het bullshit is ragen ze op mij, ik zeg dat ik iedereen op taart trakteer als ze afvalt. Maar ze moet wel hetzelfde eten wat ze nu eet zegt ze : nee dan val ik niet af (wtf)
Zegt een andere we gebruiken geen drugs om af te vallen (valt mij aan) terwijl ik natty ben :roflol:
Ze vreten alles maar als ik zeg dat ze moeten sporten en ter ondersteuning een cafeine capsule kunnen gebruiken zeggen ze dat het slecht is.

jij natty ?

wut

Over een maand niet :trollface:

Wou nog pregnyl via mn huisarts regelen maar heb niet echt hoop las via kennisbank dat het verboden is op pregynl voor te schrijven aan mannen met als doel prestatiebevorderen :fuu: dan maar kopen

Zei je vorige maand ook..

en de maand ervoor

Terug
Naar boven