Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor diegene die zich afvragen welke foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post added 26 March 2013 at 20:19 ----------
Nee sanca nee![]()

Troep van m'n ma.
Dacht ik fl**ker die biceps foto er af alleen had geen recente foto's dus maar 1 gepakt van eind zomervakantie![]()

ja voordeel = alles is goedkoper, nadeel = verzendtijd is lang en je moet hopen dat het niet onderschept wordt door douane. je kan er zelfs ook politiepepperspray kopenmaar dat is mijn zorg ook een beetje, dat als ik die laser koop dat hij door de douane onderschept wordt waardoor ik een fixe boete krijg.
Voor diegene die zich afvragen welke foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post added 26 March 2013 at 20:19 ----------
Nee sanca nee![]()

Gewoon meteen bij binnenkomst in de praktijk zeggen: We gaan elkaar vandaag geen pijn doen he! Werkt altijd voor me![]()

Goeie ja haha
Ach die vent is enorm aardig enzo, dus voel me wel op mijn gemak bij hem... no homo
Maar het zal nooit mijn favoriete bezigheid zijn![]()
Hmm hele vooruitgang qua uiterlijk als je vergelijkt met zijn vorige foto's (no-homo) ik ga ook maar aan de test
---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 00:23 ----------
Als je zo rijk bent, waarom heb je dan een pauper trui aan van de Jak en Janes?![]()
![]()

Ik had een psychopaat die me tergde met klassieke muziek, buiten tandsteen verder nooit iets gehad gelukkig.

Pak je nu de volkswagen golf inclusief subwoofer in de kofferbak?Omdat ik er normaal niet echt mee te koop loop
Vandaar ook dat ik praktisch nooit meer in de Audi rij![]()