MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wut, lijkt op sherminator van american pie

3qpntf.jpg - 293484

Pas je dat jasje op de achtergrond nog wel aan?

En zo wordt je contract niet verlengd en sta je per 1 april op straat......

lekker is dat

ja voordeel = alles is goedkoper, nadeel = verzendtijd is lang en je moet hopen dat het niet onderschept wordt door douane. je kan er zelfs ook politiepepperspray kopen :) maar dat is mijn zorg ook een beetje, dat als ik die laser koop dat hij door de douane onderschept wordt waardoor ik een fixe boete krijg.

Heb via Deal extreme al eens dingen besteld en nooit wat onderschep.
Maat van mij, volgens mij, een of andere 'survival' messen set en was ook niet onderschept.

Voor diegene die zich afvragen welke foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added 26 March 2013 at 20:19 ----------

Nee sanca nee :D

Hmm hele vooruitgang qua uiterlijk als je vergelijkt met zijn vorige foto's (no-homo) ik ga ook maar aan de test :o

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 00:23 ----------

Als je zo rijk bent, waarom heb je dan een pauper trui aan van de Jak en Janes? :roflol: :roflol:

Om 8u hobbyen bij de tandarts :mad:

Gewoon meteen bij binnenkomst in de praktijk zeggen: We gaan elkaar vandaag geen pijn doen he! Werkt altijd voor me:D

Goeie ja haha :D
Ach die vent is enorm aardig enzo, dus voel me wel op mijn gemak bij hem... no homo :o

Maar het zal nooit mijn favoriete bezigheid zijn :mad:

Goeie ja haha :D
Ach die vent is enorm aardig enzo, dus voel me wel op mijn gemak bij hem... no homo :o

Maar het zal nooit mijn favoriete bezigheid zijn :mad:

Ik had een psychopaat die me tergde met klassieke muziek, buiten tandsteen verder nooit iets gehad gelukkig.

Hmm hele vooruitgang qua uiterlijk als je vergelijkt met zijn vorige foto's (no-homo) ik ga ook maar aan de test :o

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 00:23 ----------

Als je zo rijk bent, waarom heb je dan een pauper trui aan van de Jak en Janes? :roflol: :roflol:

Omdat ik er normaal niet echt mee te koop loop :o

Vandaar ook dat ik praktisch nooit meer in de Audi rij :roflol:

Ik had een psychopaat die me tergde met klassieke muziek, buiten tandsteen verder nooit iets gehad gelukkig.

Bij mij heb je een tv in de stoel boven je, mag je zelf zeggen waar je naar wilt kijken. Op zich best wel chill :)

Had vroeger ook een beul :mad:

Exame wiskunde, niet nagekeken want da's toch verloren moeite..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit je je ontbijt naar binnen te peuzelen komt er een reclame voorbij over hielkloven creme.... weg eetlust...

[zelfmedelijden]
Vocht, koppijn, vocht, pms, vocht, moe, vocht, mijn eigen geklaag en gejammer, vocht... had ik al gezegd dat ook nog vocht vasthoudt?
[/zelfmedelijden]

Klaar. Eigenlijk geen echte reden tot klagen.

Straks naar de tandarts eerste x dat ik een gaatje heb. :(

Terug
Naar boven