AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat

Laatst bewerkt:
Ik sta juist bij een normale kapper altijd binnen 10 min weer buiten en bijna 30 euro lichter. Bij de ghetto kapper zit ik zo een half uur en die doen me baard ook en dat kost maar een 10tje.

Haar laten knippen voor 30 euro? ben je gek ofzo?

Net bedrijfseconomie verneuqt, maar wel lekker weekend tot dinsdag :)

Vannacht kotsen en steeds wakker worden. Vannochtend mn shake er meteen weer uitgekotst, goodbye gains

Gisteren biefstuk van de deka gegeten, goed rood, waarschijnlijk teveel bacterieën

****kk waarom zijn sommige vrouwen zo ****ing onmogelijk. :whip:

Honger ;( En collega zit zich helemaal vol te vrete naast me.
1ste dag IF

Je bent wel op dreef deze tentamenperiode.

Whyyy, maandag Duits netjes een 5.6 gehaald en gister was ie afgelast. En deze heb ik dan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gehaald, maakt 1 uit 2. Kon slechter toch :D

Whyyy, maandag Duits netjes een 5.6 gehaald en gister was ie afgelast. En deze heb ik dan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gehaald, maakt 1 uit 2. Kon slechter toch :D
En Engels uitgesteld.

5.6 is trouwens netjes, precies goed ongeveer. Niet te veel ervoor gedaan, en niet te weinig.

• Like
Waarderingen: Obee
België had gisteren met 3-0 moeten winnen. Nu is er nog altijd de mogelijkheid dat het mis kan gaan. :(

En die stomme kroaten weten het dan ook nog 2-1 te maken op het allerlaatste moment.

• Like
Waarderingen: Obee
België had gisteren met 3-0 moeten winnen. Nu is er nog altijd de mogelijkheid dat het mis kan gaan. :(

En die stomme kroaten weten het dan ook nog 2-1 te maken op het allerlaatste moment.

Ik zal maar gelijk een geheimpje verklappen haaii

Belgie gaat de barrages in

en loot dan portugal/frankrijk:trollface:

En Engels uitgesteld.

5.6 is trouwens netjes, precies goed ongeveer. Niet te veel ervoor gedaan, en niet te weinig.

Ja maar aan Engels kan ik niks doen. Engels moet ik nu volgende week vrijdag doen, heb dan eerst om 09:00 Nederlands, dan om 14:00 Marketing en dan om 16:30 Engels.. echt verrot, klachten stroomden binnen :D

Terug
Naar boven