Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik er normaal niet echt mee te koop loop
Vandaar ook dat ik praktisch nooit meer in de Audi rij![]()
Omdat ik er normaal niet echt mee te koop loop
Vandaar ook dat ik praktisch nooit meer in de Audi rij![]()
Zelfde voor 14 april!
Ik sta juist bij een normale kapper altijd binnen 10 min weer buiten en bijna 30 euro lichter. Bij de ghetto kapper zit ik zo een half uur en die doen me baard ook en dat kost maar een 10tje.

Haar laten knippen voor 30 euro? ben je gek ofzo?
Net bedrijfseconomie verneuqt, maar wel lekker weekend tot dinsdag![]()
[zelfmedelijden]
Vocht, koppijn, vocht, pms, vocht, moe, vocht, mijn eigen geklaag en gejammer, vocht... had ik al gezegd dat ook nog vocht vasthoudt?
[/zelfmedelijden]
Klaar. Eigenlijk geen echte reden tot klagen.

Je bent wel op dreef deze tentamenperiode.Haar laten knippen voor 30 euro? ben je gek ofzo?
Net bedrijfseconomie verneuqt, maar wel lekker weekend tot dinsdag![]()

En Engels uitgesteld.Whyyy, maandag Duits netjes een 5.6 gehaald en gister was ie afgelast. En deze heb ik dan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gehaald, maakt 1 uit 2. Kon slechter toch![]()
België had gisteren met 3-0 moeten winnen. Nu is er nog altijd de mogelijkheid dat het mis kan gaan.![]()
En die stomme kroaten weten het dan ook nog 2-1 te maken op het allerlaatste moment.

En Engels uitgesteld.
5.6 is trouwens netjes, precies goed ongeveer. Niet te veel ervoor gedaan, en niet te weinig.