AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

2v9d655.jpg - 293645

Laatst bewerkt:
Bah.
Ik snap echt niet waarom mensen trots kunnen zijn op zo'n lichaam.
Nee, niet iedereen hoeft strak te staan op <15% BF, maar om een walvis te worden met alle gezondheidsrisico's van dien..

[Link niet meer beschikbaar]
Bah.
Nee, niet iedereen hoeft strak te staan op <15% BF, maar om een walvis te worden met alle gezondheidsrisico's van dien..

Vind dat lichaam nog prima te doen.

Oh lord...
Er is niks mis met een pondje meer... Maar een miss dikkertje verkiezing? :roflol:

Dat; ik vind het wel iets geils hebben. Nogal curvy, maar ze ziet er best goed uit.
Moet ook geen gram meer bij, maar afstotelijk is het allerminst.

Beetje filters eroverheen en wat photoshop, kan me niet voorstellen dat in het echt die huid zo strak staat, normaal zie je toch een vet rand bij de buik en zijkant

Ach, wellicht heb ik me verkeerd verwoord.
Ik moet toegeven dat mevrouw er op de allereerst geplaatste foto er nog goed uitziet. Curvy heeft natuurlijk wat - maar het heeft zijn grenzen. Op die foto lijkt ze inderdaad op het naar mijn inzien maximale 'dikte' om er nog redelijk uit te zien, echter is die foto wel zwaar gephotoshopt.

Hier zou ik dus ook nog flink overheen kunnen gaan;

Maar er is een grens, en awards te gaan houden om er dikker uit te zien vind ik toch echt verschrikkelijk. Mensen prijzen voor een ongezonde levenstijl.

Niet dat ik het eens ben met de 'echte' modellen, die zijn ook veel te dun.
Nogal typisch - Maar ik vind het formaat van Kate Upton het ideale vrouwenlichaam qua dikte.

Niet dat ik recht van spreken heb, ik ben zelf net zo'n dikkert.

[Link niet meer beschikbaar]
Bah.

Maar goed dat ze een hand voor die cheeseburger houdt.:D

Terug
Naar boven