MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan zelf ook amper geloven dat MissNuke een baby heeft uitgepoept met zo'n lichaam.
Zwaar respect dus.

3oypc7.jpg - 293739

Alle pro bodybuilders zijn year round zwanger.

Zij heeft 3 kinderen ...

Als ik die vrouwen in mijn omgeving zie die zwanger zijn, dan is Nuke wel een uitzondering.
Die wijven zijn er allemaal trots op wat voor een 'goed' figuurtje na hun zwangerschap wel niet hebben... Terwijl ze nog steeds gewoon dik zijn.

Als ik die vrouwen in mijn omgeving zie die zwanger zijn, dan is Nuke wel een uitzondering.
Die wijven zijn er allemaal trots op wat voor een 'goed' figuurtje na hun zwangerschap wel niet hebben... Terwijl ze nog steeds gewoon dik zijn.

ik kreeg wel te horen dat ze het jammer vinden dat er niet meer te zien is dat ik een kind heb gehad...
nou ik hoef geen buikje te hebben om te laten zien dat ik trots ben zwanger geweest te zijn...

ik kreeg wel te horen dat ze het jammer vinden dat er niet meer te zien is dat ik een kind heb gehad...
nou ik hoef geen buikje te hebben om te laten zien dat ik trots ben zwanger geweest te zijn...

Wat een rare uitspraak idd. Misschien schaamden ze zich voor hunzelf als ze naast je liepen;)

Haha precies die instelling bedoel ik dus.
Het is toch te zien dat je zwanger bent geweest, aan dat levende bewijs wat rond stuitert door je huis.

Terug
Naar boven