fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Srs als ik die foto's zie hoe kun je dan een kleintje hebben?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha, herkenbaar.Half uurtje opgestaan om nog wat te studeren, tot nu toe heb ik alleen maar naar dbb gestaard![]()

Alsof je na 1x zwanger zijn geen mooi lichaam meer kunt hebben?Kan zelf ook amper geloven dat MissNuke een baby heeft uitgepoept met zo'n lichaam.
Zwaar respect dus.

Ze heeft toch geen borsten dus 1/10Kan zelf ook amper geloven dat MissNuke een baby heeft uitgepoept met zo'n lichaam.
Zwaar respect dus.
Kan zelf ook amper geloven dat MissNuke een baby heeft uitgepoept met zo'n lichaam.
Zwaar respect dus.
Dat zeg ik niet. Maar het is toch een stuk lastiger dan een meid die niet zwanger is geweest.Alsof je na 1x zwanger zijn geen mooi lichaam meer kunt hebben?![]()
Als ik die vrouwen in mijn omgeving zie die zwanger zijn, dan is Nuke wel een uitzondering.
Die wijven zijn er allemaal trots op wat voor een 'goed' figuurtje na hun zwangerschap wel niet hebben... Terwijl ze nog steeds gewoon dik zijn.
ik kreeg wel te horen dat ze het jammer vinden dat er niet meer te zien is dat ik een kind heb gehad...
nou ik hoef geen buikje te hebben om te laten zien dat ik trots ben zwanger geweest te zijn...

ik kreeg wel te horen dat ze het jammer vinden dat er niet meer te zien is dat ik een kind heb gehad...
nou ik hoef geen buikje te hebben om te laten zien dat ik trots ben zwanger geweest te zijn...