XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha precies die instelling bedoel ik dus.
Het is toch te zien dat je zwanger bent geweest, aan dat levende bewijs wat rond stuitert door je huis.

Bedoel je dit dat veel vrouwen extra gewicht hebben na hun zwangerschap? Weet wel dat de borsten niet altijd hetzelfde meer zijn.

Haha precies die instelling bedoel ik dus.
Het is toch te zien dat je zwanger bent geweest, aan dat levende bewijs wat rond stuitert door je huis.

daarom... daar ben ik trots op en niet op die vetrol die er op mijn buik zit.. die heb ik niet nodig om te laten zien dat ik zwanger ben geweest hoor...

en tuurlijk de 1 komt er beter uit als de ander... ik heb de mazzel dat ik nagenoeg geen striae heb en of extra vel.. zie ik in mijn omgeving ook wel anders :)

Als ik die vrouwen in mijn omgeving zie die zwanger zijn, dan is Nuke wel een uitzondering.
Die wijven zijn er allemaal trots op wat voor een 'goed' figuurtje na hun zwangerschap wel niet hebben... Terwijl ze nog steeds gewoon dik zijn.

Quotes van fb van moeders:
'Zo leuk dat gezinszwemmen, allemaal moeders, dat betekend echte rondingen inclusief cellulitus en striae!! voelde me mooi op mijn plek tussen mijn lotgenoten getroffen door het feit zwangerschap. Dat zijn de echte echte vrouwen, geen domme maatjes 34 wijven! '

'Ik ben niet dik, mijn zoontje is het levende bewijs. Hierdoor heb ik rondingen en die horen er nou eenmaal bij na dit wonder'

:roflol:

'Zo leuk dat gezinszwemmen, allemaal moeders, dat betekend echte rondingen inclusief cellulitus en striae!! voelde me mooi op mijn plek tussen mijn lotgenoten getroffen door het feit zwangerschap. Dat zijn de echte echte vrouwen, geen domme maatjes 34 wijven! '

'Ik ben niet dik, mijn zoontje is het levende bewijs. Hierdoor heb ik rondingen en die horen er nou eenmaal bij na dit wonder'

stelletje haters... als je ze irl spreekt hebben ze ineens niet zon grote waffel meer..

Ignorence is... :o

epic rationalising is epic:roflol:

stelletje haters... als je ze irl spreekt hebben ze ineens niet zon grote waffel meer..

Ik ken haar persoonlijk, ze wilde altijd afvallen maar blijkbaar is de knop omgeslagen en zie je nu alleen maar posts op facebook over haar'ohzo mooie rondingen', ontbijtjes van spek/croissants, 6 hotdogs van de hema etcetc. Moet ze ook zelf weten, maar moet soms wel is lachen bij haar statusupdates. :o

Ik ken haar persoonlijk, ze wilde altijd afvallen maar blijkbaar is de knop omgeslagen en zie je nu alleen maar posts op facebook over haar'ohzo mooie rondingen', ontbijtjes van spek/croissants, 6 hotdogs van de hema etcetc. Moet ze ook zelf weten, maar moet soms wel is lachen bij haar statusupdates. :o

arm kind dus het wil bij haar niet lukken dan de mensen die wel geslaagd zijn maar de grond in trappen om jezelf een beter gevoel te geven en je eetgedrag goed te praten :kots:
kwestie van tijd:D

Irriteer me mateloos kapot aan al die pubers vol hormonen, die geile op elke vrouw die maar een redelijk lichaam heeft en dit 123123123x onder haar foto zetten... Dan vinden ze het vaak ook nog gek dat ze geen meisje kunnen krijgen...

ik kreeg wel te horen dat ze het jammer vinden dat er niet meer te zien is dat ik een kind heb gehad...
nou ik hoef geen buikje te hebben om te laten zien dat ik trots ben zwanger geweest te zijn...

Dat is jaloezie in die eerste regel.

Ik snap dat hele trots zijn op een zwangerschap niet, het enige wat je er voor hoeft te doen is benen sprijden. Wees er dan trots op dat je je kind later fatsoenlijk hebt opgevoed ofzo.

Ik snap dat hele trots zijn op een zwangerschap niet, het enige wat je er voor hoeft te doen is benen sprijden. Wees er dan trots op dat je je kind later fatsoenlijk hebt opgevoed ofzo.
je draagt dat ding wel 9 maanden bij je, met moodswings, misselijkheid en een pijnlijke bevalling het is zkr iets speciaals maar geen reden om alles los en vast te eten

trots is een groot woord... maar blij het mogen mee te maken.. zijn helaas genoeg vrouwen die het niet gegund worden...
tis een bijzonder iets... voor een man al heel anders..

misschien moet je eens proberen een tennisbal door je neusgat te duwen.. qua afmetingen wel beetje te vergelijken denk ik zomaar...

trots is een groot woord... maar blij het mogen mee te maken.. zijn helaas genoeg vrouwen die het niet gegund worden...
tis een bijzonder iets... voor een man al heel anders..

misschien moet je eens proberen een tennisbal door je neusgat te duwen.. qua afmetingen wel beetje te vergelijken denk ik zomaar...

zou ik eerder als een traumatische ervaring beschouwen, en zou er niet bepaald blij mee zijn het te hebben meegemaakt:roflol:

Terug
Naar boven