XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heb potverdomme een fles olijfolie laten vallen. Een uurtje van mijn leven aan verspild. Omdat die k*thoer de dop er niet goed wilt opdraaien.

brb, test boosters kopen in de alvo.

heb potverdomme een fles olijfolie laten vallen. Een uurtje van mijn leven aan verspild. Omdat die k*thoer de dop er niet goed wilt opdraaien.

Gooi er soda/suiker/bloem/zout overheen, dan kan jr het gewoon opvegen ;)

10-15min flauwgevallen na een pil dexaprine. In m'n klauwe gesneden. Genant moment bij fysio.
Bleh.

Ja bedankt. Had je me 2 uur geleden mogen vertellen. maar soit, voor de volgende keer. Hopelijk komt die er niet maar je weet maar nooit.

is wel erg lang hoor.. normaal wordt er na 2 min al medische hulp ingeroepen...

Klopt.. wel vaag. Die troep gebruik ik alweer een tijdje en nog niet eerder flauwgevallen.
Wel hartkloppingen en trillen, ben ook pas 1 keer eerder in mijn leven flauwgevallen bij het bloedprikken (Moest erg veel) en dat was echt hooguit 10 seconde.
Les geleerd - Aakomende weken gebruik ik geen dexaprine meer om een beetje te herstellen en dan misschien weer eens halve pilletjes proberen of gewoon niet meer gebruiken..

Kon die k*thoer het niet schoonmaken?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 17:39 ----------

Klopt.. wel vaag. Die troep gebruik ik alweer een tijdje en nog niet eerder flauwgevallen.
Wel hartkloppingen en trillen, ben ook pas 1 keer eerder in mijn leven flauwgevallen bij het bloedprikken (Moest erg veel) en dat was echt hooguit 10 seconde.
Les geleerd - Aakomende weken gebruik ik geen dexaprine meer om een beetje te herstellen en dan misschien weer eens halve pilletjes proberen of gewoon niet meer gebruiken..

Dat laatste lijkt me het beste, al die pillen is 1 dikke bende.

Kon die k*thoer het niet schoonmaken?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 17:39 ----------

Dat laatste lijkt me het beste, al die pillen is 1 dikke bende.

En ik gebruikte het pas een weekje :(
Heb nog meerdan 50 pillen over haha

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...03/28/Vagina-brengt-leraar-in-problemen.dhtml
Zuurpruimen

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 17:59 ----------

Flauwvallen is voor mietjes.

Ja het is zeker voor mietjes omdat je er ook echt enige invloed op hebt.

B&f shop Zwolle geweest om vet caliper en wat andere zooi te kopen. Kerel die mee was zei dat die goedkope weleens braken dus ik denk neem de dure. Krijg ik de goedkope gratis mee omdat ik geen shake beker hoefde.

Thuis aangekomen klaar om een poging te wagen vet te meten, knijp er 1 keer in en hij knapt gelijk

19312108.jpg - 293807

B&f

Graag gedaan.

Dit heeft inderdaad te maken met meerdere factoren, zoals marketing, inkoop etc. Zoals al aangegeven, koop je het van grotere merken betaal je er meer voor. Dit gaat over meerdere schijven en iedereen wil er iets aan verdienen;) Ons huismerk komt bij allemaal A-leveranciers vandaag en daarom is ons eigen merk ook zo populair.

Bedankt voor je bestelling. Gaan we verwerken, morgen in huis!

Total Protein en Whey Perfection mag je ook niet vergelijken. Total Protein is een blend van 6 verschillende soorten eiwit, waarvan 50% plantaardig. Dit heeft een andere structuur en oplosbaarheid, vandaar je een hele andere ervaring hebt. De prijs is daar immers ook naar. Als wat langer schud/blend zal deze zga in zijn geheel oplossen. Whey heeft daarintegen een andere oplosbaarheid en vollere smaak.

Ralf

vond dit ook best erg

brb 50% rommel toevoegen en het dan total protein noemen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven