Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zie nog steeds het nut niet in van een refeed ;(

Zie nog steeds het nut niet in van een refeed ;(

Bij een langdurig kcal tekort KAN het bij sommige individuen voorkomen dat je metabolisme vertraagt. Een refeed zorgt ervoor dat het metabolisme weer versnelt. Ook zorgt het voor een 'mental relief', aangezien sommigen een refeed in de vorm van een cheat-day/meal houden.

Bij een langdurig kcal tekort KAN het bij sommige individuen voorkomen dat je metabolisme vertraagt. Een refeed zorgt ervoor dat het metabolisme weer versnelt. Ook zorgt het voor een 'mental relief', aangezien sommigen een refeed in de vorm van een cheat-day/meal houden.

Oh excuses, ik heb het refeed in de verkeerde context gebruikt. Ik bedoelde eigenlijk een carb up day in Keto :).

Maarja, idd een standaard refeed knal je je kcal omhoog om je metabolisme te spiken.
Alsnog bedankt

Nog steeds geen duidelijkheid over wat we vanavond gaan doen, ziek irritant altijd..

giant herpaderps van een cm doorsnee aan het krijgen op lip en tired as **** om dit uur.

Ga het uur slaaptekort dus pre-emptive goedmaken. Night.

pff schoot lichtelijk in mijn onderrug/kont tijdens dl, niet de eerste keer. denk dat ik toch maar overga op sumo binnekort

Al duizenden euro's in mijn leven aan zorgverzekeringsgeld heb betaald. En in december wat weg heb laten snijden. Blijkt nu dat ik dat zelf moet betalen.

Laatst bewerkt:
Bij mn moeder eten. Macaroni met blokjes ham en kaas, ik vind t geen maaltijd. Krijg er nu een pot Hak pastagroenten bij.

Echt om te huilen die kookkunsten :D
Dat valt nog mee. Mijn moeders variant van nasi is rijst met 1 stengel prei erdoorheen.
en als ze vlees bakt is het zo droog en taai dat je je schoen ermee kan verzolen.

giant herpaderps van een cm doorsnee aan het krijgen op lip en tired as **** om dit uur.

Ga het uur slaaptekort dus pre-emptive goedmaken. Night.

37B025ED-8896-4437-A576-26FB59839FDD-187-00000011EFF822D6_zps398a875a.jpg - 294204

net een week niet getraind (school) zijn er die verrekte feestdagen :(

ik heb srs pijn in mijn benen omdat ze zo strak staan van het niet trainen

Bezopen en moet om 7uur beginnen werken :fuuf: Focking zomer uur! Heb nu nog iets meer als 3uur slaap en erna een familiefeest

K*t zomertijd. Uur minder slaap.

K*t zomertijd. Uur minder slaap.

Brotip, verzet de tijd niet, ga slapen en doe net of "oude" tijd is, sta ook zo op en begin de dag. Dan ergens op de zondagmiddag wanneer je je kapot verveeld omdat er geen k*t te doen is op zondag en je wilt dat het maandag is, dan pas zet je de tijd een uur voor uit.

Problem time?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brotip, verzet de tijd niet, ga slapen en doe net of "oude" tijd is, sta ook zo op en begin de dag. Dan ergens op de zondagmiddag wanneer je je kapot verveeld omdat er geen k*t te doen is op zondag en je wilt dat het maandag is, dan pas zet je de tijd een uur voor uit.

Problem time?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is geniaal

Terug
Naar boven