MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Aansteller. Je been nog wel haha.

Mijn delts, upperpecs en biceps zitten eronder kom jij met de binnenkant van je been. :p
Striae is striae, ik moet het niet hebben! :mad:
En ik vrees dat ik het lichtjes begin te krijgen onder mijn linker oksel :sad: Er beginnen fijne, paarse lijntjes te voorschijn te komen :sad:
Onder de oksel valt het amper op, je moet bijna met een vergrootglas kijken. Dus het valt nog goed mee :o

tumblr_lf0xn077nB1qfxzbzo1_400.gif - 294028

/aanstellerij

En ik vrees dat ik het lichtjes begin te krijgen onder mijn linker oksel :sad: Er beginnen fijne, paarse lijntjes te voorschijn te komen :sad:
Onder de oksel valt het amper op, je moet bijna met een vergrootglas kijken. Dus het valt nog goed mee :o

tumblr_lf0xn077nB1qfxzbzo1_400.gif - 294029

/aanstellerij

Heb striae van 1 cm dikte bij me oksel/biceps:(

1 cm lang of breed?

tumblr_lf0xn077nB1qfxzbzo1_400.gif - 294030

/aanstellerij

Lol, mijn oksels en armen zijn één en al striae. In m'n oksels waren het paarse groeven die zijn nu wel lichter geworden.

ik heb de afgelopen maanden ook al een flinke verzameling strepen opgebouwd op mijn linker bicep

Ik heb ook ziek veel striae, zelfs boven op me schouders. Oksels helemaal vol en bicepz

Borst, biceps, triceps, rear delts, onderarmen, oksels, benen, glutes..

Allemaal striae, meerdere stukken van een cm tussen zitten. Al worden ze wel allemaal een stuk lichter, leek eerst wel een paars gestreepte tijger.

Lol wut, ik neem mijn woorden terug :o
Op glutes had ik vroeger wel wat striae, maar dat zie je nu nog amper

Nu ben ik precies blij met mijn dikke familie :D Huid kan wat verdragen!

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 22:07 ----------

Carbs net kunnen eten zeker? :roflol:
:yes: kijk maar in het 'wat eet je nu' topic :D

Allemaal striae, meerdere stukken van een cm tussen zitten. Al worden ze wel allemaal een stuk lichter, leek eerst wel een paars gestreepte tijger.

Damn dat is ook veel.

Heb het alleen bij mn oksel/schouder/borst daar. En mn glutes/benen.
Maar het valt mee en dat terwijl ik in 3-4 jaar van 60 naar 110+ kg ben gegaan

Iets over 3 jaar lang bulken?:D

Terug
Naar boven