Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Straks brunchen met familie. Hartstikke leuk en gezellig, absoluut niks mis mee.
Maar dan mag ik van m'n ouders absoluut niet ontbijten omdat ik dan straks "geen honger meer heb". Ik ga verrot van de honger hier en ze hebben verdomme zelfs de magnetron geclaimd waardoor ik m'n Brinta niet kan maken. **** off.

Straks brunchen met familie. Hartstikke leuk en gezellig, absoluut niks mis mee.
Maar dan mag ik van m'n ouders absoluut niet ontbijten omdat ik dan straks "geen honger meer heb". Ik ga verrot van de honger hier en ze hebben verdomme zelfs de magnetron geclaimd waardoor ik m'n Brinta niet kan maken. **** off.
Probleem is dus dat ze de magnetron geclaimd hebben (aka ze hebben zelf iets erin staan op te warmen). Kan dat moeilijk eruit fl*kkeren en toch gewoon m'n brinta opwarmen haha.wat ben jij ff een beta phaggot dat je je zoiets laat zeggen door je mammie en pappie![]()
Yeah, reveeeeeeenge bitches.Gewoon straks zo snel mogenlijk al het lekkere eten op je bord gooien en dan snel naar binnen werken
say wut? Mag je wel zelf weten wanneer je naar bed gaat?Nee, braaf om 23:00 met een glaasje warme melk en een verhaaltje voor het slapen gaan.say wut? Mag je wel zelf weten wanneer je naar bed gaat?

Probleem is dus dat ze de magnetron geclaimd hebben (aka ze hebben zelf iets erin staan op te warmen). Kan dat moeilijk eruit fl*kkeren en toch gewoon m'n brinta opwarmen haha.

Brotip, verzet de tijd niet, ga slapen en doe net of "oude" tijd is, sta ook zo op en begin de dag. Dan ergens op de zondagmiddag wanneer je je kapot verveeld omdat er geen k*t te doen is op zondag en je wilt dat het maandag is, dan pas zet je de tijd een uur voor uit.
Problem time?

Haha true, I guess. xDhoe lang kan zoiets duren?
indien langer dan 15 minuten kan je dat er best uitflikkeren en je brinta erin zetten voor de 2 minuten die het maar nodig heeft
net een week niet getraind (school) zijn er die verrekte feestdagen![]()
ik heb srs pijn in mijn benen omdat ze zo strak staan van het niet trainen
Gisteren feestje van iemand van mijn werk, lag om 2uur in mijn bed en moest om 8uur beginnen werken
Wakker geworden met dikke kater en uit de douche gevallen met douchegordijn enal
Het werken was wel plezant3 man een kater en een vrouw is naar huis gegaan omdat ze te misselijk was
![]()