Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

"je wilt dat het maandag is"
said no one ever

dat awesome moment wanneer je om 7u klaarwakker bent op een zondag

said no one ever

Ik vind het alleen maar relaxt! Ben elke dag tussen 5-6 wakker, nu tussen 6-7 :D

weer een hele nacht niet geslapen.. pfff...

Straks brunchen met familie. Hartstikke leuk en gezellig, absoluut niks mis mee.

Maar dan mag ik van m'n ouders absoluut niet ontbijten omdat ik dan straks "geen honger meer heb". Ik ga verrot van de honger hier en ze hebben verdomme zelfs de magnetron geclaimd waardoor ik m'n Brinta niet kan maken. **** off.

Straks brunchen met familie. Hartstikke leuk en gezellig, absoluut niks mis mee.

Maar dan mag ik van m'n ouders absoluut niet ontbijten omdat ik dan straks "geen honger meer heb". Ik ga verrot van de honger hier en ze hebben verdomme zelfs de magnetron geclaimd waardoor ik m'n Brinta niet kan maken. **** off.

wat ben jij ff een beta phaggot dat je je zoiets laat zeggen door je mammie en pappie:roflol:

Gewoon straks zo snel mogenlijk al het lekkere eten op je bord gooien en dan snel naar binnen werken

wat ben jij ff een beta phaggot dat je je zoiets laat zeggen door je mammie en pappie:roflol:
Probleem is dus dat ze de magnetron geclaimd hebben (aka ze hebben zelf iets erin staan op te warmen). Kan dat moeilijk eruit fl*kkeren en toch gewoon m'n brinta opwarmen haha.
Gewoon straks zo snel mogenlijk al het lekkere eten op je bord gooien en dan snel naar binnen werken
Yeah, reveeeeeeenge bitches.

:roflol: say wut? Mag je wel zelf weten wanneer je naar bed gaat?

Probleem is dus dat ze de magnetron geclaimd hebben (aka ze hebben zelf iets erin staan op te warmen). Kan dat moeilijk eruit fl*kkeren en toch gewoon m'n brinta opwarmen haha.

hoe lang kan zoiets duren?:eyes:
indien langer dan 15 minuten kan je dat er best uitflikkeren en je brinta erin zetten voor de 2 minuten die het maar nodig heeft

Brotip, verzet de tijd niet, ga slapen en doe net of "oude" tijd is, sta ook zo op en begin de dag. Dan ergens op de zondagmiddag wanneer je je kapot verveeld omdat er geen k*t te doen is op zondag en je wilt dat het maandag is, dan pas zet je de tijd een uur voor uit.

Problem time?

Hahaha ik doe het inderdaad ook overdag pas :o

hoe lang kan zoiets duren?:eyes:
indien langer dan 15 minuten kan je dat er best uitflikkeren en je brinta erin zetten voor de 2 minuten die het maar nodig heeft
Haha true, I guess. xD

Nouja, we gaan zo weg, dus dan maar hopen dat al het eten al klaarstaat om op m'n bord te gooien.

net een week niet getraind (school) zijn er die verrekte feestdagen :(

ik heb srs pijn in mijn benen omdat ze zo strak staan van het niet trainen

Had ik ook voor.. woensdag weer gaan trainen na weekje niks te doen (ziekte), en mn quads deden echt pijn tijdens de training

Gisteren feestje van iemand van mijn werk, lag om 2uur in mijn bed en moest om 8uur beginnen werken :fuu:
Wakker geworden met dikke kater en uit de douche gevallen met douchegordijn enal :fuu:
Het werken was wel plezant :roflol: 3 man een kater en een vrouw is naar huis gegaan omdat ze te misselijk was :roflol:

Gisteren feestje van iemand van mijn werk, lag om 2uur in mijn bed en moest om 8uur beginnen werken :fuu:
Wakker geworden met dikke kater en uit de douche gevallen met douchegordijn enal :fuu:
Het werken was wel plezant :roflol: 3 man een kater en een vrouw is naar huis gegaan omdat ze te misselijk was :roflol:

en dat wilt dan gelijke rechten:eyes:

Terug
Naar boven