fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Nee ik probeer stiekem hem weer zijn oude status terug te geven, is mijn goede daad voor deze 1e paasdag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks naar familie met van die schreeuwende en springende adhd kinderen.![]()

Pc liep vast en deed raar.. een "corrigerende" tik gegeven en toen viel die uit..
Wilt nu niet meer opstarten.![]()
Pc liep vast en deed raar.. een "corrigerende" tik gegeven en toen viel die uit..
Wilt nu niet meer opstarten.![]()

Aaa i see, wat aardigNee ik probeer stiekem hem weer zijn oude status terug te geven, is mijn goede daad voor deze 1e paasdag.

Sorry schatje.Ondanks mijn goed gefundeerde redenen om niet mijn huis uit te hoeven ( belastingaangifte, kat ziek, koud, pms, volle maan ) zijn er ouders die in het kader van een of andere wederopstanding EISEN dat ik mij naar hun adres begeef voor 'gezelligheid' en 'lekker eten' en 'wijntjes'. Ik haat verkleinwoorden en ik haat Pasen en ik haat ouderlijke dwang nog meer.
Ik hoop maar dat Jezus echt is verrezen want ik ben van plan een hele reeks zonden te begaan vandaag![]()

Heb het iig weer achter de rug. Viel gelukkig deze keer enigszins mee, behalve het op-de-bank-zitten-en-irritant-kind-vind-het-nodig-om-elke-minuut-tikkertje-te-spelen-met-mijn-achterhoofd spelletje.