fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er is maar één manier om van Marcel af te raken.Das nu al de 2e x
Hoe kom je erbij dat ik een kloon zou zijn?
En van wie dan wel...

Ze willen pics met een lepel.Das nu al de 2e x
En van wie dan wel...

Das nu al de 2e x
En van wie dan wel...

Met een lepel?
Wil pas foto's posten als er een mooie progressfoto naast kan
Van die startfoto's word ik niet echt happy![]()

Alsof een nieuwe member überhaupt weet wat een kloon is en vraagt ''van wie dan wel?''.Das nu al de 2e x
En van wie dan wel...
Alsof een nieuwe member überhaupt weet wat een kloon is en vraagt ''van wie dan wel?''.
okzit al langer op forums maar niet op DBB.
de term kloon lijkt me trouwens toch wel vrij algemeen bekend? daar hoef je niet echt een internet-expert voor te zijn.
zit al langer op forums maar niet op DBB.
de term kloon lijkt me trouwens toch wel vrij algemeen bekend? daar hoef je niet echt een internet-expert voor te zijn.
Eeuwig gezeik over vorken lepels etcetc.. straks ben je ook nog een aandachtsh**r noem maar op... lekker laten lullen..

Leden die bij mannen om foto's in pb vragen houden het hier niet zo lang vol.hahaha ja zei net ook al in een PB is niet voor niks dat er bij vrouwen gelijk kloon geroepen word in de hoop op foto;s en bij mannen niet
heb inderdaad geen zin om (met hoofd) voor eeuwig op het internet te staan.
BryceLeden die bij mannen om foto's in pb vragen houden het hier niet zo lang vol.
Bryce

Eeuwig gezeik over vorken lepels etcetc.. straks ben je ook nog een aandachtsh**r noem maar op... lekker laten lullen..