MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

4 dagen buikspieren split i.c.m. dianabol?

Raar dun..

http://forum.dutchbodybuilding.com/...r-fitte-papz*k-334434/index2.html#post7578173

Ik ben hier zo zwaar beledigt dat ik er wel even een uurtje van moest huilen.

Ik kan je verzekeren dat dit soort 'helden' irl weinig te betekenen hebben. Vergeet niet dat het internet is he?
Iemand die een ander zo aanvalt heeft doorgaans zelf zo zijn eigen demonen. Als de jouwe wat overtollig bodyfat is dan mag je jezelf gelukkig prijzen ^_^

Ik zou geen traan laten om een lesser being. :aai:

Ik kan je verzekeren dat dit soort 'helden' irl weinig te betekenen hebben. Vergeet niet dat het internet is he?
Iemand die een ander zo aanvalt heeft doorgaans zelf zo zijn eigen demonen. Als de jouwe wat overtollig bodyfat is dan mag je jezelf gelukkig prijzen ^_^

Ik zou geen traan laten om een lesser being. :aai:

Helemaal eens met de wijze woorden van Sjors :grinny:
Die opmerkingen komen volgens mij puur uit eigen onzekerheid/jaloezie van de poster, niks van aantrekken!
Het is altijd makkelijk voor sommige mensen om veilig en anoniem vanachter je pc mensen af te kraken :fire:

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 00:20 ----------

Maar met nog een extra vrije dag voor de boeg morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/...r-fitte-papz*k-334434/index2.html#post7578173

Ik ben hier zo zwaar beledigt dat ik er wel even een uurtje van moest huilen.

je bent toch vooruitgegaan, iedereen moet ergens beginnen en het voornaamste is JIJ BENT BEGONNEN:cool:

Het huilen was trouwens sarcasme :(
Word ik nu serieus genomen?
Maar he, ik ben wel geaait door sjors, dus het was het allemaal waard.

Maar nee - Natuurlijk vind ik het erg vervelend om dik genoemt te worden ookal besef ik het wel.
Eerlijk gezegt ben ik wel liever wat dikker dan een ecto. Als ik eenmaal op een goed BF sta kan ik beginnen met gainen als een beest. En ik nam het al niet zo serieus omdat het kindje 1m77 op 50-60 kilo was.
En op zijn eerder geposte foto die hij al weer verwijdert had was gereageert dat hij moest cleanbulken omdat er zo goed als geen massa aanzat.

Ben zelf toch erg tevreden met de vooruitgang die ik de afelopen maand geboekt heb - nog vele maanden te gaan maar het resultaat zal het natuurlijk dubbel waard zijn. Ik kom er tenminste wel ;')

Morgen trainen op lege maag omdat gym maar tot 13u open is. Yes mad.

Het huilen was trouwens sarcasme :(
Word ik nu serieus genomen?
Maar he, ik ben wel geaait door sjors, dus het was het allemaal waard.

Maar nee - Natuurlijk vind ik het erg vervelend om dik genoemt te worden ookal besef ik het wel.
Eerlijk gezegt ben ik wel liever wat dikker dan een ecto. Als ik eenmaal op een goed BF sta kan ik beginnen met gainen als een beest. En ik nam het al niet zo serieus omdat het kindje 1m77 op 50-60 kilo was.
En op zijn eerder geposte foto die hij al weer verwijdert had was gereageert dat hij moest cleanbulken omdat er zo goed als geen massa aanzat.

Ben zelf toch erg tevreden met de vooruitgang die ik de afelopen maand geboekt heb - nog vele maanden te gaan maar het resultaat zal het natuurlijk dubbel waard zijn. Ik kom er tenminste wel ;')

Ik neem er meer aanstoot aan dat je op de foto geen onderbroek aan hebt en dat er een roze borstel voor je ligt :angstig:

ik ben wel geaait door sjors, dus het was het allemaal waard.

3729605+_d3d47eea8a14bd3a870bef4ef7e56686.jpg - 294514

That Feel wanneer je je pwo hebt genomen, je noten eraf vriezen en je nog 30min moet wachten op de bus omdat het een vakantiedag is en de uren anders zijn :fuu:

FUUARK wou net valandinz karma geven en gebruikte het '-teken. Kon ik mijn zin niet af typen :(
Nou dan in tweede instantie: It's funny because you fat!
Toch props dat je begint en wrs over 1 jaar breder bent als ik ben.. :( Ecto for life....

Nou ontopic... irriteer me weer kapot! Story of my life...
Dikke vriend van mij vraagt steeds advies, maar blijft een k*t mong**l met adhd... elke 5 seconden afgeleid. Ik dus zijn macro's/kcals uitgerekend, trainingsschema gegeven. Wat doet die lul dus? Gaat die 3 dagen achter elkaar cheaten(Lees: ALLES ETEN WAT VET IS) ... dus nou ga ik hem een whoop ass geven waar die u tegen zegt... Natuurlijk ook mijn gebruikelijke arsenaal aan fatjokes op hem loslaten.

Voel me nu al een stuk beter! Krijg ik ook een knuffel sjors? :$ No hetero

That Feel wanneer je je pwo hebt genomen, je noten eraf vriezen en je nog 30min moet wachten op de bus omdat het een vakantiedag is en de uren anders zijn :fuu:

Aai, balen man! Maar wel karakter om zo vrieg al op de bus te gaan wachten ini de kou om te gaan trainen :thumbs:

Pasen , gym gesloten. #fml

Mijn examenrooster. 3 examens op 3 dagen, fml.

Niet naar dancetour Arnhem kunnen vanwege hoerententamens.

Terug
Naar boven