AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoerententamens? Wat is het curriculum? En belangrijker, hoe examineren ze dat? "Temeieren 101"?
Goeie!

Nah het zonnetje schijnt, en ik dans mezelf wel warm met al die goede moves. Behoorlijk dikke line-up dit jaar..:eek:

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 11:43 ----------

Ni janken! Ik had er vorig jaar 5 op vier dagen...

Ik heb er 5 op 3 dagen deze week, problem? yes

Nah het zonnetje schijnt, en ik dans mezelf wel warm met al die goede moves. Behoorlijk dikke line-up dit jaar..:eek:
Hmm dat is waar & alles beter dan die stortbuien van vorig jaar :roflol:
Ja hele leuke line up dit jaar, alleen jammer dat hardwell er niet tussen zit.

Die ectomokrows die rappen op tv over stoppen met roken.

Dat zal echt iemand overtuigen om niet meer te paffen.

Ik woon er te ver vanaf.. maar ja.. mijn vriendin heeft net een zware operatie gehad.. dan is het echt herrie...

Hmm dat is waar & alles beter dan die stortbuien van vorig jaar :roflol:
Ja hele leuke line up dit jaar, alleen jammer dat hardwell er niet tussen zit.
Yup vorig jaar was het ook bagger, en het jaar daarvoor was het rond de 30 graden, dat is ook verschrikkelijk als je het mij vraagt.. Had er wel meer namen tussen willen zetten, maar Hardwell zou inderdaad wel echt super zijn ja..
Vriendin van me zal er blij mee zijn. Die ontvlucht nu haar huis vanwege de herrie daarvan. :D
Vriendin met slechte muziek smaak? :D

j/k

Wakker worden met knallende koppijn fuarkkkk. #1500mg aspirine, meals, 2L water naar binnenproppen en zomenteen gelukkig de gym hitten. (wat me dag eigenlijk weer goed maakt LOL) :clap:

Even vergeten dat ik de baas beloofd had vanuit huis nog wat werk af te maken.
Zo weinig zin maar kan het eigenlijk niet maken om het niet te doen :engel:
En als ik dan klaar ben met werken mag ik weer gaan leren, I'm a lucky girl... :grumble:

Ruilen, iemand? :p

Terug
Naar boven