AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Voor het eerst sinds jaar weer naar mijn werk voor een rot gesprek... Zie der als een beer tegen op

Gisteren m'n penis kaal gescholeren en vandaag al zo'n hele tijd VERSCHRIKKELIJKE jeuk!!!

Daar heb ik wel is vaker mensen over gehoord maar kan er me niks bij voorstellen. Als ik lichaamsdelen scheer zorg ik dat ik eerst een 10min onder de douche heb gestaan en gebruik geen scheerschuim. Sinds ik me zo scheer heb ik nooit last van bultjes/irritaties.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 09:06 ----------

Voor het eerst sinds jaar weer naar mijn werk voor een rot gesprek... Zie der als een beer tegen op

Waar ben je al een jaar niet geweest dan, en waarom zie je er tegen op?

Daar heb ik wel is vaker mensen over gehoord maar kan er me niks bij voorstellen. Als ik lichaamsdelen scheer zorg ik dat ik eerst een 10min onder de douche heb gestaan en gebruik geen scheerschuim. Sinds ik me zo scheer heb ik nooit last van bultjes/irritaties.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 09:06 ----------

Waar ben je al een jaar niet geweest dan, en waarom zie je er tegen op?

Omdat ik al anderhalf jaar ziek thuis zit :).. en omdat het mega stugge boeren en ze totaal niet meelevend zijn. Je denkt dat je leuke collegas hebt maar je straal voorbij lopen en je via via hoort dat er over je gepraat wordt... zoiets :)

Omdat ik al anderhalf jaar ziek thuis zit :).. en omdat het mega stugge boeren en ze totaal niet meelevend zijn. Je denkt dat je leuke collegas hebt maar je straal voorbij lopen en je via via hoort dat er over je gepraat wordt... zoiets :)

Ja tuurlijk, als ze je al 1,5 jaar betalen voor niks doen en ondertussen ga je wel lekker naar de sportschool om te trainen

Wat heb je zelf ondernomen om het contact te onderhouden met je collega's? Als je in dat jaar nooit is bent wezen kijken op kantoor dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Wat voor ziekte heb je?

Ach tuurlijk jij weet precies hoe het zit ;)

:kiss:
Roddelen doen mensen altijd, al kan ik me moeilijk inbeelden dat hier mannen tussen zitten (srs, bij ons ook een meisje langdurig ziek, niemand zegt er een slecht woord over; toch niet van de mannen) Vrouwen onderling...gaat er allemaal zo venijnig en achterbaks aan toe...nooit begrepen...

Naja, als ze echt mega stugge boeren zijn en totaal niet meelevend waren, dan hadden ze je idd geen 1.5 jaar 'verlof' gegeven, tenzei je loopt met vaste contracten enzo.

Maar wel vervelend voor je, succes.

Roddelen doen mensen altijd, al kan ik me moeilijk inbeelden dat hier mannen tussen zitten (srs, bij ons ook een meisje langdurig ziek, niemand zegt er een slecht woord over; toch niet van de mannen) Vrouwen onderling...gaat er allemaal zo venijnig en achterbaks aan toe...nooit begrepen...

Ik heb mensen op het werk die als het even tegen zit maanden thuis gaan zitten en wachten tot ze zich beter gaan voelen. Voor dat soort aanstellers heb ik totaal geen begrip.

Naja, als ze echt mega stugge boeren zijn en totaal niet meelevend waren, dan hadden ze je idd geen 1.5 jaar 'verlof' gegeven, tenzei je loopt met vaste contracten enzo.

Maar wel vervelend voor je, succes.

Ziektewet,.... lijkt mij dat een bedrijf verzekerd is zodat wanneer een werknemer langere tijd ziek blijft de verzekering de kosten overneemt,.. Niets geen goodwill vh bedrijf dus ;)

Ziektewet,.... lijkt mij dat een bedrijf verzekerd is zodat wanneer een werknemer langere tijd ziek blijft de verzekering de kosten overneemt,.. Niets geen goodwill vh bedrijf dus ;)

Het werk zal toch gedaan moeten worden lijkt me? En dat geld moet ook gewoon ergens vandaan komen.

Ik heb mensen op het werk die als het even tegen zit maanden thuis gaan zitten en wachten tot ze zich beter gaan voelen. Voor dat soort aanstellers heb ik totaal geen begrip.
Nope voor die mensen heb ik ook geen begrip, zijn gewoon rotzakken en profiteurs (maar het meisje in mijn voorbeeld valt niet onder die categorie)

Is denk ik heel wat anders ;)

Ikzelf profiteer juist van dat soort mensen :D wij worden ad-hoc ingehuurd bij ziekte.
Maar idd als het mijn collega's zouden zijn zou ik er ook heeeeel slecht tegenkunnen,... mensen die voor wat hoofdpijn of buikpijn gelijk thuis blijven :mad:
En niet te vergeten de "mooiweer" zieken,...
Of, ik kan geen vrij krijgen die dag ??? dan meld ik me toch ziek,... Trieste instelling.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 09:31 ----------

Het werk zal toch gedaan moeten worden lijkt me? En dat geld moet ook gewoon ergens vandaan komen.

Dat geld komt vd verzekering. Bij iemand die lang de ziektewet in gaat kan er gewoon een nieuwe (tijdelijke)kracht aangenomen worden,... niets aan het handje, en ook geen collega's die ineens harder moeten werken om het op te vangen ;)

Gisteren m'n penis kaal gescholeren en vandaag al zo'n hele tijd VERSCHRIKKELIJKE jeuk!!!

Gescholeren ? Welke toepassing is dat juist?

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 09:34 ----------

Praten doen ze altijd, niks van aan trekken..ik weet niet niet waarom je zolang thuis bent maar je zal wel een goede reden hebben.
Veel succes.

Het is half 10, ik moet tot 4 uur en heb nu al geen zin meer.. Dis gun b a loooong day..

Troost me maar met het feit dat ik nog een paar weken moet en in augustus met me bolle reet weer naar school ga.

True story!

Wat heb je zelf ondernomen om het contact te onderhouden met je collega's? Als je in dat jaar nooit is bent wezen kijken op kantoor dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Wat voor ziekte heb je?

Genoeg maar ik zit aan huis gebonden helaas en collega's zitten zon 30 min met auto van me af.. Dus best moeilijk om daar dan te komen..
Heb een neurologisch probleem :)

En Tuurlijk weet ik ook wel dat ze roddelen en dat dat erbij hoort.. Maar dat maakt het er niet makkelijk om daar heen te gaan dan ;). Omdat ik weet wat er geroddeld is :)

Ze zullen wel moeten betalen werk er al 8 jaar..

:fuu: k*nker k*t poetsvrouw :mad: Vandaag rustdag en geen school, dus ik wou lekker lang uitslapen! Laat die t**f beneden een ladder vallen en zit nu te stofzuigen :fuu:

:fuu: k*nker k*t poetsvrouw :mad: Vandaag rustdag en geen school, dus ik wou lekker lang uitslapen! Laat die t**f beneden een ladder vallen en zit nu te stofzuigen :fuu:

dat zal je potverdomme leren om met je verrotte harsens om 5 voor 10 nog in je vieze vuile nest te liggen lamme lamzak.

groetjes ivo :thumb:

Terug
Naar boven