AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat zal je potverdomme leren om met je verrotte harsens om 5 voor 10 nog in je vieze vuile nest te liggen lamme lamzak.

groetjes ivo :thumb:
:roflol: op een normale dag ben ik nu aan het trainen, aan het werken of zit ik op school. Is weken geleden dat ik nog eens heb kunnen uitslapen :sad:

:roflol: op een normale dag ben ik nu aan het trainen, aan het werken of zit ik op school. Is weken geleden dat ik nog eens heb kunnen uitslapen :sad:

dus met andere woorden beweer je nu dat het vandaag geen normale dag is en je er niks aan kunt doen?
heb je wel is aan die arme poetsvrouw gedacht, denk je dat zij vanmorgen het uitgilde van blijdschap toen haar wekker ging en ze die rotzooi van jullie moest schoonmaken?

domme achterlijke debiele k*tbelg.

dus met andere woorden beweer je nu dat het vandaag geen normale dag is en je er niks aan kunt doen?
heb je wel is aan die arme poetsvrouw gedacht, denk je dat zij vanmorgen het uitgilde van blijdschap toen haar wekker ging en ze die rotzooi van jullie moest schoonmaken?

domme achterlijke debiele k*tbelg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moest ze maar een andere job nemen ...
Ze zat vroeger in de klas/op dezelfde school met mijn zus. Zus is verder gaan studeren (tijdje verpleging, nu verzorging) en heeft al meerdere jobaanbiedingen gekregen zonder dat ze een diploma heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moest ze maar een andere job nemen ...
Ze zat vroeger in de klas/op dezelfde school met mijn zus. Zus is verder gaan studeren (tijdje verpleging, nu verzorging) en heeft al meerdere jobaanbiedingen gekregen zonder dat ze een diploma heeft.

verkapt mijn familie is beter dan de schoonmaakmevrouwpost.

Ga zelf anders zuigen Arnaud

En dan doel ik op stof zuigen

:fuu: k*nker k*t poetsvrouw :mad: Vandaag rustdag en geen school, dus ik wou lekker lang uitslapen! Laat die t**f beneden een ladder vallen en zit nu te stofzuigen :fuu:

3rdi3f.jpg - 294941

Ik had een wondje op m'n scheenbeen, en met deadliften heb ik dat vanochtend opengehaald. Ik merkte het pas toen er een dikke streep bloed helemaal naar m'n sok was gelopen.. :(

een ouwe mevrouw die lacht als een zeehoorn, de hele fitness mag meegenieten :mad:, die ff haar hele coïtusleven :eek: ging vertellen en ze vertelde dat midden in de fitnesszaal zodat iedereen :eek::eek!::duh: of wit wegliep.....pfffff heb ik dat, zoooo blij

Gister tijdens biceps-triceps training voelden m'n schouders echt verneuqt, dus maar gestopt. Word vandaag wakker en ze zijn nog even erg naar de klote :(

beter word die xzyzx gozer gebanned, kneusje zit aas te verkopen aan een 16/17 jarige.

ga jij nou maar lekker AAS dealen, loser.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 11:42 ----------

aan lid brenno, blijkbaar vind jij het normaal dat er door members aan 16-17 jarige winstrol word verkocht? idioot.

Succesful troll,

Gtfo met je grote bek als je xyzyz al serieus gaat nemen en nu al een grote bek open trekt. Kneus.

aan lid brenno, blijkbaar vind jij het normaal dat er door members aan 16-17 jarige winstrol word verkocht? idioot.

Proof?

Succesful troll,

Gtfo met je grote bek als je xyzyz al serieus gaat nemen en nu al een grote bek open trekt. Kneus.
1m80 71kg 10% :roflol:

je hebt wel een grote mond, blijkbaar zeggen meerdere leden het. tenzij ik word getrolld door 3-4 leden tegelijk?

Manier waarop jij je uit op dit forum lijkt het wel of je ook een flinke bestelling bij hem hebt geplaatst :trollface:

Mocht het echt waar zijn dan zou dat wel heel erg kwalijk zijn, AAS verkopen aan 16-17 jarige, heavy shit.

Maar er word zoveel gezegd over XzyxzyX, zit ook veel bs tussen.

Terug
Naar boven