XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag bestelling van b&f binnengekregen incl. gratis bidon. Oude bidon stinkt een beetje dus was wel toe aan een nieuwe. Laat ik er een dumbbell op vallen :o

Het resultaat:

2cpdk7l.jpg - 295276

Nou eindelijk klaar met deze 2 schijt gesprekken , pijn in mijn harses van die vragen :mad:

Jongens ik wil een belt kopen maar zie de bomen door het bos niet meer! :(
Er zijn 101 belten en ze beginnen bij 15€ en lopen op tot +70€.

Kan iemand me wat helpen aub? :o

Jongens ik wil een belt kopen maar zie de bomen door het bos niet meer! :(
Er zijn 101 belten en ze beginnen bij 15€ en lopen op tot +70€.

Kan iemand me wat helpen aub? :o

Weet dat je wat lastig zit met vervoer,.. maar denk dat naar een winkel toegaan wel een goede optie is, om gewoon eens te kijken welke het fijnste zit bij je ;)

Weet dat je wat lastig zit met vervoer,.. maar denk dat naar een winkel toegaan wel een goede optie is, om gewoon eens te kijken welke het fijnste zit bij je ;)
Hier in de buurt heb je niet zo'n winkels, dat is het probleem :(

In een ander topic wordt deze aanbevolen, lijkt me een goed product voor een goede prijs.

http://www.rumblestore.nl/product/powerlift_riem

Dit had ik ook al gezien, maar in mijn oude gym hadden zo een die vanvoor wat smaller was. En die vond ik op zich niet slecht, maar nu weet ik niet of deze beter is.

Hier in de buurt heb je niet zo'n winkels, dat is het probleem :(

Dit had ik ook al gezien, maar in mijn oude gym hadden zo een die vanvoor wat smaller was. En die vond ik op zich niet slecht, maar nu weet ik niet of deze beter is.

Volgens mij wordt er vaak aangeraden om een riem te dragen die aan de voor- als achterkant dezelfde breedte heeft. Misschien kan een ervaren iemand dit bevestigen, ik meen het o.a. gelezen te hebben in de PL-sectie.

nieuwe iphone gekocht maar als ik hem aansluit op pc wilt hij niet syncen, hij herkent de iphone niet eens, help iemand? :sad:

Stressen over hoeveel calorieen ik nou moet eten.

Stress verbrand extra kcal

Goed bezig:cool:

Al die calculators zijn gewoon zo ****ing vaag.
De ene zegt dat ik een maintenance heb van 3000, de ander zegt dat er een heb van 2120.
Vind m'n gewichtverlies op 2200 kcal eten echt kei - kei - kei - kei sloom. En het meeste wat er af gaat is nog vocht ook. Dus denk eraan te gaan droppen naar 1800 op rust dagen 2000 op train dagen.

Alleen ben als de mallen bang voor dat 'starvation mode' waar iedereen het maar over heeft.
Jammer dat ik soms zo'n stressmongool ben en niet gewoon kan zitten van "Niet afvallen, keu calorieen droppen"

Stress verbrand extra kcal

Goed bezig:cool:

Waar haal je dat vandaan? Broscience alert

Well, what I've read about stress is that...
1) It lowers your core temperature, which would mean less calorie burning
2) It raises cortosol levels, which makes you store fast more easily, targetting the belly
3) Some people eat too little (which may make you lose OR GAIN)
4) Some people eat too much because they are so pressed they make bad choices or look for comfort food

Stress zou ook je metabolisme verlagen dus allesbehalve helpen bij kcal verbranding

Waar haal je dat vandaan? Broscience alert

Well, what I've read about stress is that...
1) It lowers your core temperature, which would mean less calorie burning
2) It raises cortosol levels, which makes you store fast more easily, targetting the belly
3) Some people eat too little (which may make you lose OR GAIN)
4) Some people eat too much because they are so pressed they make bad choices or look for comfort food

Stress zou ook je metabolisme verlagen dus allesbehalve helpen bij kcal verbranding

klopt, maar zoals in je voorbeeld staat,.. bij (denk ik) meerendeel van mensen (de obesitas mensen even buiten gesloten) zorgt stress vaak voor een verminderde eetlust,.. wat snel resulteert in afvallen,.. misschien dat daarom de gedachte gaat dat het zou helpen bij je verbranding.

Terug
Naar boven