Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruikercp verneuqt dankzij sancahelp me braskis
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 22:17 ----------
iwj
iwj

iwj
iwj

Postnl die geen fietswielen verzendt naar het buitenland, wazige regel dat een pakket bepaalde maximum maten moet hebben. Beetje lastig bij een wiel dat ingepakt 67 cm in doorsnee is.
Muts bij het postkantoor vroeg of ik het wiel misschien kon vouwen![]()

oldest trick in the book om karma te hosselen, heb het zelf maandje geleden nog gedaan (ook "toevallig" in dit topic), na-aper![]()
Het was wel true story, alleen geraak ik door er om te vragen altijd in een vicieuze cirkel van huge ass karma berichten

Postnl die geen fietswielen verzendt naar het buitenland, wazige regel dat een pakket bepaalde maximum maten moet hebben. Beetje lastig bij een wiel dat ingepakt 67 cm in doorsnee is.
Maar ik wil geen karmaik wl normale gebruiker cp haha

omdat jij het bent: scroll helemaal naar rechts en klik op het pijltje in de blauwe balk van ontvangen karma![]()
Past die ook niet schuin in het grootste formaat? 58 breed x 78 hoog is max 96 cm van hoek naar hoek
Anders UPC?
Klopt er zijn bepaalde maatafspraken, ik wee ze niet uit me hoofd maar volgens mij iets van 67 bij 110 nogiets.
MAAR in de praktijk zie ik vaak zat pakketten langskomen die hier erg van afwijken. Zolang het in een rollcontainer past zonder uit te steken dan is het vervoerbaar, als het iets uitsteekt ook nog wel maar dan is de kans erg groot dat het zal beschadigen tijdens transport. Ofterwijl: probeer het aan te bieden bij een ander postkantoor of rijd door naar een pakkettencentrum van postnl ( hier kan je meestal niet afrekenen dus gooi er alvast een sticker op).
Lijkt me een top oplossing om een kabelaar mijn pakket te laten vervoeren. UPS misschien een betere keuze, wel stukken duurder.
Max formaat is voor het buitenland anders en die 100x50x50 gaat een wiel van 67 cm doorsnee natuurlijk niet in passen.
Was het die maat maar, dan was zat ik precies goed.
Beetje lastig ook om tig postkantoren af te gaan. Tegenwoordig allemaal van die gare agentschappen eigenlijk in bladenwinkels, supermarkten, drogisten etc. Daar hebben ze de ballen verstand van postzaken. Klantenservice van Postnl trouwens ook niet, die kennen niet eens de maten voor verzending naar het buitenland. Tijd voor een volgend massa ontslag bij die toko.
Ik probeer denk ik maar GLS, naar Duitsland misschien ook wel de beste optie.
Lijkt me een top oplossing om een kabelaar mijn pakket te laten vervoeren. UPS misschien een betere keuze, wel stukken duurder.
Max formaat is voor het buitenland anders en die 100x50x50 gaat een wiel van 67 cm doorsnee natuurlijk niet in passen.
Was het die maat maar, dan was zat ik precies goed.
Beetje lastig ook om tig postkantoren af te gaan. Tegenwoordig allemaal van die gare agentschappen eigenlijk in bladenwinkels, supermarkten, drogisten etc. Daar hebben ze de ballen verstand van postzaken. Klantenservice van Postnl trouwens ook niet, die kennen niet eens de maten voor verzending naar het buitenland. Tijd voor een volgend massa ontslag bij die toko.
Ik probeer denk ik maar GLS, naar Duitsland misschien ook wel de beste optie.

Tentamens, 09:00 en 14:00 en 16:30. Als ik Nederlands van vandaag niet haal, zal ik tegen niemand meer grammar nazi spelen![]()

iwj
iwj
Het was wel true story, alleen geraak ik door er om te vragen altijd in een vicieuze cirkel van huge ass karma berichten