Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waar haal je dat vandaan? Broscience alert

Well, what I've read about stress is that...
1) It lowers your core temperature, which would mean less calorie burning
2) It raises cortosol levels, which makes you store fast more easily, targetting the belly
3) Some people eat too little (which may make you lose OR GAIN)
4) Some people eat too much because they are so pressed they make bad choices or look for comfort food

Stress zou ook je metabolisme verlagen dus allesbehalve helpen bij kcal verbranding

Cortisol zorgt ook voor hoger metabolisme dacht ik

Cortisol zorgt ook voor hoger metabolisme dacht ik

"Cortisol wordt soms het stresshormoon genoemd omdat het vrijkomt bij elke vorm van stress, zowel fysiek als psychologisch. Het zorgt ervoor dat bepaalde eiwitten in spieren worden afgebroken waarbij aminozuren vrijkomen. Hiervan kan glucose (energie) worden gemaakt. Deze energie wordt gebruikt om het lichaam weer terug te brengen in homeostase; op het moment van stress komt adrenaline en noradrenaline vrij om het lichaam alerter te maken en klaar om te vechten/vluchten. Cortisol zorgt ervoor dat dit verlies van energie weer wordt gecompenseerd."

Maargoed,op internet staat zoveel over stress en de gevolgen.
Stress is sowieso niet goed voor je. Maar als ik m'n metabolsime wil verhogen dan smeer ik wel pindakaas op m'n buik.

Ja maar mijn lichaam vind het niet meer zo leuk, ik had nu een vooruitzicht op een job bij een building/machines rentalservice bedrijf, nota bene 5 minuten van mijn thuis, helaas heeft het niet mogen zijn

Zit ook in de bouw, blij dat ik straks eruit stap.. Snap ook srs niet hoe sommigen het volhouden tot 60+ :rolleyes:

Dit motiveert me wel ja, dank je. Gezien mijn opleiding is de bouw mijn lot tot ik er dood bij neerval. En ik gok dat, dat voor mijn 60ste is.

Dacht dat jij veilig achter je bureau tekeningen aan het maken was? :D

En ook ik heb gewoon mijn opleiding gedaan, maar als ik nog een jaar in de bouw zou moeten werken haal ik mijn 23ste levensjaar niet.

Dacht dat jij veilig achter je bureau tekeningen aan het maken was? :D

En ook ik heb gewoon mijn opleiding gedaan, maar als ik nog een jaar in de bouw zou moeten werken haal ik mijn 23ste levensjaar niet.

Negative, helft van de tijd buiten. 25% begeleiding, 25% tekenen. Was het maar zo, dan zou ik het mogelijk nog volhouden maar met behoud van huidig salaris.

Is het niet mogelijk om bij één vd boardsponsoren bvb er 2-3 te bestellen waaruit je kunt kiezen en er vervolgens weer 1-2 netjes retouneren? :o
Nop je kan niet retourneten van uit belgie... Ik heb ooit eens een pakket 2x gekregen en was zo achterlijk om te zeggen dat ik het 2x had aangekregen! Aangezien ik er wil blijven bestellen heb ik maar mooi gedaan wat ze vroegen :( -30% (was maar een bestelling van 20-30€ fzo en waren dingen die ik een maand later toch opnieuw ging bestellen)

Onlangs nog eens gebeurd en toen mooi gezwegen! Free whey en caseine :D

Nop je kan niet retourneten van uit belgie... Ik heb ooit eens een pakket 2x gekregen en was zo achterlijk om te zeggen dat ik het 2x had aangekregen! Aangezien ik er wil blijven bestellen heb ik maar mooi gedaan wat ze vroegen :( -30% (was maar een bestelling van 20-30€ fzo en waren dingen die ik een maand later toch opnieuw ging bestellen)

hehehe watch it you ! Big brother is reading you :D

:roflol:

Ik kreeg een keer een bestelling van paar 1000 euro dubbel. Had nieuwe rc auto besteld maar bleek langer te duren voor die te leveren was. Toen naar die winkel gegaan, ander merk genomen alleen ze waren vergeten de oude bestelling uit het systeem te halen.

Kerel was best wel blij dat ik hem eerlijk terug kwam brengen :o

in een uurtje van normaal naar rotmisselijk en koud zwetend gegaan.

night dus, ik ga boven de pot hangen.

Knoop doorgehakt dus.

1822 kcal
140 gr vet
130 gr eiwit
11 gr koolhydraten

:roflol:

Ik kreeg een keer een bestelling van paar 1000 euro dubbel. Had nieuwe rc auto besteld maar bleek langer te duren voor die te leveren was. Toen naar die winkel gegaan, ander merk genomen alleen ze waren vergeten de oude bestelling uit het systeem te halen.

Kerel was best wel blij dat ik hem eerlijk terug kwam brengen :o

confirmed for betafaggot

Keto doe ik al sinds ik begonnen ben hoor. Is alleen een cut in calorieen.
Ben 'erg' gevoelig voor koolhydraten en heb 4 maanden lang verschillende dieten gevolgt i.s.m. een dietiste. Pas bij 'op het randje naar keto' carbs kon ik eindelijk gewicht maintainen. En enige waar ik mee ben afgevallen is keto.

Om te bulken ga ik waarschijnlijk eind van het jaar maar eens een maandje 40/30/30 doen en kijken of ik kan blijven maintainen daarop dan. En dan langzaam carbs omhoog gooien.

Keto doe ik al sinds ik begonnen ben hoor. Is alleen een cut in calorieen.
Ben 'erg' gevoelig voor koolhydraten en heb 4 maanden lang verschillende dieten gevolgt i.s.m. een dietiste. Pas bij 'op het randje naar keto' carbs kon ik eindelijk gewicht maintainen. En enige waar ik mee ben afgevallen is keto.

Om te bulken ga ik waarschijnlijk eind van het jaar maar eens een maandje 40/30/30 doen en kijken of ik kan blijven maintainen daarop dan. En dan langzaam carbs omhoog gooien.

Is bij mij ook de sleutel tot succes gebleken, lekker laag in de carbs!!

Gebruikercp verneuqt dankzij sanca :( help me braskis

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 22:17 ----------

:fuu: iwj

---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 22:17 ----------

:fuu: iwj

Postnl die geen fietswielen verzendt naar het buitenland, wazige regel dat een pakket bepaalde maximum maten moet hebben. Beetje lastig bij een wiel dat ingepakt 67 cm in doorsnee is.

Muts bij het postkantoor vroeg of ik het wiel misschien kon vouwen :roflol:

Terug
Naar boven