Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Robocop

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 21:56 ----------

Moeten zware meds gweest zijn...effe tanden bijten dus!

Als je iets anderhalf jaar gebruikt, dag in dag uit.. En dan in eens stopt.. We gaan er maar van uit dat het volgende week een stuk beter gaat :)

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 22:28 ----------

Mn maag gvd. Lekker aan de race. Sta net 10min op een feest. Kan ik direct na huis.

Beetje cola drinken :) beterschap

Verlies ik laatste keren erg lullig met gokken (voetbalwedstrijden) dus ga ik nu maar niet gaan gokken, had wel een paar wedstrijden in m'n hoofd. Zie ik nu dat alle wedstrijden die ik in gedachten had juist zouden zijn...

Voor de nieuwsgierigen, had dit in gedachten:
Nancy - Troyes 1
Toulouse - Nice 2
Standard - Anderlecht x
Bastia - Brest 1

Als ik 5 Euro inzette kon ik 200 winnen ofzo denk ik. Kan best wat meer/minder zijn.

Damn, beterschap.

:kiss:

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 22:41 ----------

Pijnmedicatie... Ben van het 1 in het ander gegaan... Denk dat ik onderhand alles wel heb gehad.. Het werkt allemaal niet meer dus dinsag in overleg met de neuro maar besloten te stoppen met alles..

Damn, en ik maar zeuren tegen mijn ouders als ik eens hoofdpijn heb en de dafalgan op is :o

Sterkte iig!

:roflol: is wrs niets vergeleken met wat jij hebt/had :(

Dagje ruilen :D..

Gewenning... Eerste maand kwam mijn moeder elke dag hier om mij en me aapje te verzorgen:o een paar maanden later kon ik dat weer zelf.. Soms een slechte dag.. En nu kan ik zelfs weer wat sporten.. Maar pijnvrij ben ik nog nooit geweest in die anderhalf jaar.. Je kunt het vergelijken met kleine speldenprikjes en dan over de gehele linkerkant... In het begin vervelend nu uit te houden..

:roflol: is wrs niets vergeleken met wat jij hebt/had :(
Niet Arnaud whiteknighten, hoofdpijn moet je niet over zeiken, is teken dat je goed geleerd hebt en je hersens groeien.

Arnaud aansteller :trollface:

Gewenning... Eerste maand kwam mijn moeder elke dag hier om mij en me aapje te verzorgen:o een paar maanden later kon ik dat weer zelf.. Soms een slechte dag.. En nu kan ik zelfs weer wat sporten.. Maar pijnvrij ben ik nog nooit geweest in die anderhalf jaar.. Je kunt het vergelijken met kleine speldenprikjes en dan over de gehele linkerkant... In het begin vervelend nu uit te houden..

Dames en heren, gelieve zich naar de nacht-taverne te begeven. Drinks are on Xyzyx

Niet Arnaud whiteknighten, hoofdpijn moet je niet over zeiken, is teken dat je goed geleerd hebt en je hersens groeien.

Arnaud aansteller :trollface:
:roflol: is meestal op een low carb dag op school.
Kom je thuis met het gevoel dat er een ijspriem Door je oog steekt en dan is er geen dafalgan :fuu:

Sgoed! Dan heb ik 2 leuke dingen om mee te spelen in de douche! :D

Gaat het ooit beteren? Of weet je dat nog niet?

:roflol: is meestal op een low carb dag op school.
Kom je thuis met het gevoel dat er een ijspriem Door je oog steekt en dan is er geen dafalgan :fuu:

Sgoed! Dan heb ik 2 leuke dingen om mee te spelen in de douche! :D

Gaat het ooit beteren? Of weet je dat nog niet?

Ja heb je zomaar je handen vol ;)

Ze weten het niet... er zijn geen medicijnen meer of operatie mogelijk.. dus als de therapie die ik nu heb niet aanslaat heb ik pech..

Terug
Naar boven