Je bedoeld dat je kuiten te klein zijn in verhouding? Moet je ze een maandje of 3 voorin je schema zetten. Probleem opgelost![]()
Dat is idd wat ik bedoel, doet echt afbreuk aan me fysiek. En goed plan, knal kuiten voortaan wel als eerste.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoeld dat je kuiten te klein zijn in verhouding? Moet je ze een maandje of 3 voorin je schema zetten. Probleem opgelost![]()
Dat is idd wat ik bedoel, doet echt afbreuk aan me fysiek. En goed plan, knal kuiten voortaan wel als eerste.![]()

2e hands boek gekocht via bol.com. Na 8 dagen nog niet binnen.Pest zooi.
Maandag bol.com bellen. Ben benieuwd of ik het geld terug krijg.
Vrees het ergste. Zou wel netjes zijn als ze me te gemoed komen. Heb er zeker wel 1.000 euro aan school boeken gekocht.
Vandaar die info om tv te kijken?Moet morgenvroeg onverwacht werken en ging normaal weg vanavond. Locatie is veranderd dus kan niet me de bus (vroeger) terugkomen
Weer een zaterdagavondje![]()

was toeval
Dan krijg je een maand lang dagelijks karma!
5 dagen gestopt met meds... beetje last van afkicksverschijnselen... te bedenken dat het nog wel 2 weken kan duren...
5 dagen gestopt met meds... beetje last van afkicksverschijnselen... te bedenken dat het nog wel 2 weken kan duren...

2e hands boek gekocht via bol.com. Na 8 dagen nog niet binnen.Pest zooi.
Maandag bol.com bellen. Ben benieuwd of ik het geld terug krijg.
Vrees het ergste. Zou wel netjes zijn als ze me te gemoed komen. Heb er zeker wel 1.000 euro aan school boeken gekocht.
fixed
fixed
Kan iemand me nog een goede film aanraden voor vanavond?
Liefst actie en/of comedie