Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bryceback Mountain.

Heb je Lost nog niet uitgekeken?

Anders is Heroes ook nog wel leuk om te kijken?

Nee, ik was toen ergens in het midden van seizoen 2 gestopt. Geen idee waarom.

Heroes heb ik gezien tot syler in die steeg lag. Het volgende seizoen was met die kerel van prison break. De moeite om verder te zien? Of niet?

Nee, ik was toen ergens in het midden van seizoen 2 gestopt. Geen idee waarom.

Heroes heb ik gezien tot syler in die steeg lag. Het volgende seizoen was met die kerel van prison break. De moeite om verder te zien? Of niet?

Heroes is wel oke, het heeft alleen een open einde, aangezien de serie niet werd verlengd. LOST is wel het afkijken waard, heb alle seizoenen 2x gekeken, blijft een van m'n favoriete series. Lekkere mindf*ck ook. :P

Heroes is wel oke, het heeft alleen een open einde, aangezien de serie niet werd verlengd. LOST is wel het afkijken waard, heb alle seizoenen 2x gekeken, blijft een van m'n favoriete series. Lekkere mindf*ck ook. :P

Ik heb nog heel wat uren te gaan! Zit nog maar aan afl 15 van het eerste seizoen :P
Ik herinner me er echt amper iets van

het einde van lost is echt mind****...

Heb alle episodes gezien elke keer als er een nieuwe uitkwam in amerika...thefuq was me dat man. Goede serie, goed einde (imo het minst BS einde dat er kon zijn).

Mn maag gvd. Lekker aan de race. Sta net 10min op een feest. Kan ik direct na huis.

Terug
Naar boven