- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Heb ik een tijd geleden in de cinema gezien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik een tijd geleden in de cinema gezien

fixed
Kan iemand me nog een goede film aanraden voor vanavond?
Liefst actie en/of comedie
Toch de moeite waard om nog een keer te kijken!
Anders is "Beyond" nog wel een goeie film!
Ik had sin city even gedownload, maar lijkt me helemaal niets voor mijDr. no
From Russia with love
Goldfinger
Thunderball

Toch karma voor de moeite 
Pulp fiction...Ik had sin city even gedownload, maar lijkt me helemaal niets voor mij
Ik zal wel verder s01 van Lost zienToch karma voor de moeite
![]()
Waar is die smerigerd? Geband ofzo?
Heb je Lost nog niet uitgekeken?Ik had sin city even gedownload, maar lijkt me helemaal niets voor mij
Ik zal wel verder s01 van Lost zienToch karma voor de moeite
![]()
Gone in 60 secondsIk heb niet meegekregen waarom en wanneer hij geband is hoor, explain?

fixed
Kan iemand me nog een goede film aanraden voor vanavond?
Liefst actie en/of comedie
5 dagen gestopt met meds... beetje last van afkicksverschijnselen... te bedenken dat het nog wel 2 weken kan duren...
Heb je Lost nog niet uitgekeken?
Anders is Heroes ook nog wel leuk om te kijken?
Nee, ik was toen ergens in het midden van seizoen 2 gestopt. Geen idee waarom.
Heroes heb ik gezien tot syler in die steeg lag. Het volgende seizoen was met die kerel van prison break. De moeite om verder te zien? Of niet?

Heroes is wel oke, het heeft alleen een open einde, aangezien de serie niet werd verlengd. LOST is wel het afkijken waard, heb alle seizoenen 2x gekeken, blijft een van m'n favoriete series. Lekkere mindf*ck ook.![]()

5 dagen gestopt met meds... beetje last van afkicksverschijnselen... te bedenken dat het nog wel 2 weken kan duren...
het einde van lost is echt mind****...Heroes is wel oke, het heeft alleen een open einde, aangezien de serie niet werd verlengd. LOST is wel het afkijken waard, heb alle seizoenen 2x gekeken, blijft een van m'n favoriete series. Lekkere mindf*ck ook.![]()
Mn maag gvd. Lekker aan de race. Sta net 10min op een feest. Kan ik direct na huis.