MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb iets losgemaakt hier zie ik.

Customer Reviews
No words

by Mayastar01051999

There are no words to describe how disgusting this is. I guess the author tried to make this seem good and healthy but it's just wrong.

ngbbs502b456ec393b.jpg - 295765
:roflol:

Al.

Je kunt ook spelen met de dikte door er langer of korter over te doen. En als je het opspaart kom je al een heel eind. Alleen niet gaan invriezen, dan krijg je amyloiden. Gewoon op kamertemperatuur bewaren.

:engel:

Van horen zeggen natuurlijk :cool:

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 14:08 ----------

Wat erg.
Gaat het met hem wel goed?

je gaat me toch niet zeggen dat je wat erg in vorm van medelijd bedoeld?
ik hoop dat hij zelf in puin ligt en nog lang op de blaren moet zitten...
echt totaal geen medelijden met dit soort mensen.

Geen medelijden idd. Wat als hij iemand had aangereden?

Al.

Je kunt ook spelen met de dikte door er langer of korter over te doen. En als je het opspaart kom je al een heel eind. Alleen niet gaan invriezen, dan krijg je amyloiden. Gewoon op kamertemperatuur bewaren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is rijk aan functionele di- en tripeptides.

Bedoelde het op beide manieren.
Erg dom dat je überhaupt in de auto stapt als je gedronken hebt, zou ik zelf nooit doen.

Maar dat gezegd hebbende vind ik het nog steeds erg als die persoon ook daadwerkelijk ernstig letsel aan overhoud.
Iemand anders aanrijden (onder invloed) had inderdaad nog een heel stuk erger geweest!

Sorry had nog niet alle comments gelezen.
De ander ook alleen schade aan de auto of ook letselschade?

Geen medelijden idd. Wat als hij iemand had aangereden?
De vader van een vriend van mij is 2jaar geleden aangereden aan een rood licht door een zatlap. Was rond 6uur 's ochtens en was 2 straten verwijderd van zijn werk.
De zatlap had niets, die vader op slag dood.

Sindsdien ook geen respect meer voor mensen die rijden onder invloed. En ik sindsdien rijd ik ook nooit meer mee met mensen die hebben gedronken.

De vader van een vriend van mij is 2jaar geleden aangereden aan een rood licht door een zatlap. Was rond 6uur 's ochtens en was 2 straten verwijderd van zijn werk.
De zatlap had niets, die vader op slag dood.

Spijtig om dit te horen, maar dit bedoel ik nu. Ik heb totaal geen medelijden met mensen die onder invloed rijden. Op dat moment weet je niet wat je doet, zeggen ze dan, maar dat is geen excuus. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.

Bedoelde het op beide manieren.
Erg dom dat je überhaupt in de auto stapt als je gedronken hebt, zou ik zelf nooit doen.

Maar dat gezegd hebbende vind ik het nog steeds erg als die persoon ook daadwerkelijk ernstig letsel aan overhoud.
Iemand anders aanrijden (onder invloed) had inderdaad nog een heel stuk erger geweest!

Sorry had nog niet alle comments gelezen.
De ander ook alleen schade aan de auto of ook letselschade?

Mensen die zichzelf dood rijden is niet zielig

Het is natuurlijke selectie

Helaas bied deze maatschappij ook ruimte voor inferieure mensen waardoor we ons eigen ras uiteindelijk kapot maken :o

Liever niet :grumble:

Snap de woede hier opzich wel.
Het is ook super dom om te rijden onder invloed en het is verschrikkelijk dat meestal onschuldige de dupe worden en de "daders" niks mankeren.

Ik zeg ook niet dat ik respect heb voor de mensen die met alcohol op achter het stuur stappen.
Het lijkt mij echter prima mogelijk om een daad van iemand af te keuren en toch medeleven te betuigen. Voor mij is het niet allemaal zwart/wit.
Waarschijnlijk heeft de dader zelf ook wel spijt.

Verder trouwens geen behoefte mezelf te verdedigen aangezien ik nog nooit met ook maar 1 druppel op gereden heb juist omdat ik bij mezelf altijd denk van wat als het deze ene x fout gaat en ik iemand aanrijd. Dan zal ik me altijd schudlig voelen afvragen of ik dat niet had kunnen voorkomen door die dag niet te drinken.

Terug
Naar boven