AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Liever niet :grumble:

Snap de woede hier opzich wel.
Het is ook super dom om te rijden onder invloed en het is verschrikkelijk dat meestal onschuldige de dupe worden en de "daders" niks mankeren.

Ik zeg ook niet dat ik respect heb voor de mensen die met alcohol op achter het stuur stappen.
Het lijkt mij echter prima mogelijk om een daad van iemand af te keuren en toch medeleven te betuigen. Voor mij is het niet allemaal zwart/wit.
Waarschijnlijk heeft de dader zelf ook wel spijt.

Verder trouwens geen behoefte mezelf te verdedigen aangezien ik nog nooit met ook maar 1 druppel op gereden heb juist omdat ik bij mezelf altijd denk van wat als het deze ene x fout gaat en ik iemand aanrijd. Dan zal ik me altijd schudlig voelen afvragen of ik dat niet had kunnen voorkomen door die dag niet te drinken.
Troll?

Liever niet :grumble:

Snap de woede hier opzich wel.
Het is ook super dom om te rijden onder invloed en het is verschrikkelijk dat meestal onschuldige de dupe worden en de "daders" niks mankeren.

Ik zeg ook niet dat ik respect heb voor de mensen die met alcohol op achter het stuur stappen.
Het lijkt mij echter prima mogelijk om een daad van iemand af te keuren en toch medeleven te betuigen. Voor mij is het niet allemaal zwart/wit.
Waarschijnlijk heeft de dader zelf ook wel spijt.

Verder trouwens geen behoefte mezelf te verdedigen aangezien ik nog nooit met ook maar 1 druppel op gereden heb juist omdat ik bij mezelf altijd denk van wat als het deze ene x fout gaat en ik iemand aanrijd. Dan zal ik me altijd schudlig voelen afvragen of ik dat niet had kunnen voorkomen door die dag niet te drinken.

Hij heeft alleen spijt omdat zijn daad consequenties heeft.

jij bedoeld de financiële consequenties of?
ik denk dat hij ook best spijt kan hebben puur omdat hij zich schuldig voelt dat hij iemand aangereden heeft los van de financiële consequenties.

Ja dus er zaten consequenties aan, of dat nu voor hem persoonlijk is of voor een ander. Ik denk niet dat iemand er minder om slaapt als hij dronken een rondje rijd en veilig thuis komt.

Ja dus er zaten consequenties aan, of dat nu voor hem persoonlijk is of voor een ander. Ik denk niet dat iemand er minder om slaapt als hij dronken een rondje rijd en veilig thuis komt.
Been there done that. Zoals de meerderheid op deze aardkloot.

Denk dat Heerenveen gaat verliezen (2-0g) , vind ik wel jammer voor Marco.......

K*tkloon.Weet ook wel van wie.:lol:

Zeg het is :D

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 15:44 ----------

Ohja op die manier wel ja.
Als hij veilig thuis was gekomen had ie het waarschijnlijk volgende x ook gewoon weer gedaan :(

Inb4 Bryce

SniperX ?

Moet m'n auto nog wassen... :mad:

Verkopen en koop een scooter? Was je veel sneller af?

not srs; met dit weer kan je er toch niets op tegenhebben?
Lazyness... Buitenkant heb ik gisteren al gedaan. Misschien toch maar opstaan en er aan beginnen.
Door dat rotweer is het maanden geleden dat ik er iets aan heb gedaan.

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 16:55 ----------

Je butler wast hem? :dunno:

Lazyness... Buitenkant heb ik gisteren al gedaan. Misschien toch maar opstaan en er aan beginnen.
Door dat rotweer is het maanden geleden dat ik er iets aan heb gedaan.

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 16:55 ----------

Je butler wast hem? :dunno:

Nee maar waarom zou je hem wassen? Na een paar dagen is die toch weer smerig. Enige keer dat ik hem gewassen heb is toen er pollen gras op het dak lagen.

Terug
Naar boven