Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sta ik rustig glas chocomel in te schenken wilt zusje perse wat uit kastje pakken en uiteraard flikkert dat incompetente figuur wat uit dat kastje wat met een grote plons in mijn glas chocomel valt
Hele keuken onder die zooi en mijn sok
En dat ik bij clash of clans continue aangevallen wordt als ik dat spel net weg druk.![]()
Gelijk aan zichzelf

wie drinkt nou chocomelkSta ik rustig glas chocomel in te schenken wilt zusje perse wat uit kastje pakken en uiteraard flikkert dat incompetente figuur wat uit dat kastje wat met een grote plons in mijn glas chocomel valt
Hele keuken onder die zooi en mijn sok
En dat ik bij clash of clans continue aangevallen wordt als ik dat spel net weg druk.![]()
Pics van Jasperina?Je mag d'r hebben
Ze is een beetje zoals mij
Alleen dan ook in het echt
En veel erger
Buiten dat wat de hond opgelikt heeft ligt alle chocomel er nog en ik verwacht niet dat dat veranderd totdat de schoonmaakster komt![]()
Buiten dat wat de hond opgelikt heeft ligt alle chocomel er nog en ik verwacht niet dat dat veranderd totdat de schoonmaakster komt![]()
Je mag d'r hebben
Ze is een beetje zoals mij
Alleen dan ook in het echt
En veel erger
Ik weet dat t lastig in te beelden is maar t is de trieste waarheid![]()
Mijn god.........de HORROR
En het loopt gewoon los ?
Meestal slaapt het in haar grot maar rond 3 uur komt het er uit gekropen![]()