AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niks bullshit ;')
En uitzonderingen zijn dan ook uitzonderingen richting mishandeling en verwaarlozing.
Haten op je ouders zonder een goede reden is gewoon puberig gedrag wat elk 12-13 jarige meisje op twitter gooit. Weeeh ik mag van mijn mama geen witte iphone wat een vieze k*thoer ik haat haar ze gunnen me niks.

Je ouders hebben je op de wereld gezet, jarenlang voor je gezorgd, onvoorwaardelijk van je gehouden en zoveel voor je betekend en betaald. Niemand zal ooit zoveel voor je doen als je ouders.
Ik vind het altijd erg jammer hoe het gros van de Nederlanders over hun ouders praat, en hoe ze er mee omgaan. In veel andere culturen zie je dat men met veel respect en liefde met hun ouders omgaat.

Maargoed, dat is dan mijn mening.
Volledig mee eens. Maar je eerste reactie "Tbh vind ik haten op je ouders beta gedrag. Een echte man houd van zijn familie." en vervolgens zeggen dat er uitzonderingen bestaat, is een zinloze opmerking aangezien er uitzonderingen zijn.

Niks bullshit ;')
En uitzonderingen zijn dan ook uitzonderingen richting mishandeling en verwaarlozing.
Haten op je ouders zonder een goede reden is gewoon puberig gedrag wat elk 12-13 jarige meisje op twitter gooit. Weeeh ik mag van mijn mama geen witte iphone wat een vieze k*thoer ik haat haar ze gunnen me niks.

Je ouders hebben je op de wereld gezet, jarenlang voor je gezorgd, onvoorwaardelijk van je gehouden en zoveel voor je betekend en betaald. Niemand zal ooit zoveel voor je doen als je ouders.
Ik vind het altijd erg jammer hoe het gros van de Nederlanders over hun ouders praat, en hoe ze er mee omgaan. In veel andere culturen zie je dat men met veel respect en liefde met hun ouders omgaat.

dat doen ze niet voor jou, dat doen ze voor zichzelf. Jij hebt niet gevraagd om geboren te worden, is nogal logisch dat ze je niet laten verhongeren de eerste 16 jaar, daar zijn immers wetten tegen:roflol:
Je kan dus gerust je ouders "haten" voor minder erge redenen dan fysieke mishandeling, hangt van geval tot geval af:)

Ik heb 5 jaar lang gekookt als mijn pa niet thuis was alleen ben gestopt omdat ik geen zin heb om continue ook voor mijn zusje apart te moeten koken.

Dus nee ik ben geen lazy c*nt, mijn ma kan gewoon niet koken en werd boos toen we haar een kookcursus aanboden. :o

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 21:23 ----------

Correct

Al veranderd dat niets aan de kookkwaliteiten van mijn ma :roflol:

Boekje voor je moeder:

Saiyuud-Diwongs-Cooking-w-009.jpg - 295872

dat doen ze niet voor jou, dat doen ze voor zichzelf. Jij hebt niet gevraagd om geboren te worden, is nogal logisch dat ze je niet laten verhongeren de eerste 16 jaar, daar zijn immers wetten tegen:roflol:
Je kan dus gerust je ouders "haten" voor minder erge redenen dan fysieke mishandeling, hangt van geval tot geval af:)

Zoals ik al zei, er zijn uitzonderingen, waar mentale- en fysieke mishandeling een uitzonderingen zijn.
Dat, en als je gewoon vieze klootzakken als ouders hebt. Maar dat is letterlijk maar het geval bij minder dan 1% van de mensen die over hun ouders zeuren.

Hier doel ik dan niet op Xzyxyzxyz mee, maar toch veel op de jeugd van tegenwoordig.

Correct

Al veranderd dat niets aan de kookkwaliteiten van mijn ma :roflol:

:roflol:

Volledig mee eens. Maar je eerste reactie "Tbh vind ik haten op je ouders beta gedrag. Een echte man houd van zijn familie." en vervolgens zeggen dat er uitzonderingen bestaat, is een zinloze opmerking aangezien er uitzonderingen zijn.

Da's natuurlijk waar. Ik had het beter kunnen formuleren.
'haten op je ouders om petty reasons is beta gedrag.'

Snap jij de betekenis van het woord haten eigenlijk wel?

Zoals ik al zei, er zijn uitzonderingen, waar mentale- en fysieke mishandeling een uitzonderingen zijn.
Dat, en als je gewoon vieze klootzakken als ouders hebt. Maar dat is letterlijk maar het geval bij minder dan 1% van de mensen die over hun ouders zeuren.

Hier doel ik dan niet op Xzyxyzxyz mee, maar toch veel op de jeugd van tegenwoordig.

:roflol:
daar heb je een punt, maar je moet natuurlijk ook wel rekening houden met het feit dat 69.22% van de statistieken op het internet verzonnen zijn.

Blijkbaar bestaat er zoiets als "teveel karma geven in 24u". :mad:

Ach.. ik ken dat... mijn moeder kan ook niet koken.. zelfs een rollade weet ze zo droog te krijgen dat je er een schoen mee kan verzolen. Dus als ik er ga eten kook ik zelf! en dan zegt ze steeds... ik lust geen fruit in mijn eten.. tot ze mijn kip in provencaalse perziksaus at... puur een saus op perzik basis.. en ze zegt.. gut lekkere kerriesaus.. hoe bedoel je geen smaak hebben...:rolleyes:
maar goed... je kan niet alles hebben he! hahahah

Haha van de botten afgeblazen en in een vormpje geramd

Ach smaakt prima
Ik weet precies hoe ze dat vlees eraf halen...
http://www.ammeraalbeltech.nl/Belt_...=18&ModID=1483&ItemID=0&SessionID=-1&bottest=
seperatorvlees.. die banden maken wij dus ook.. *lol*

maar goed.. misschien dan toch maar voor jezelf gaan koken en je zusje haar eigen hap laten maken?

Ach.. ik ken dat... mijn moeder kan ook niet koken.. zelfs een rollade weet ze zo droog te krijgen dat je er een schoen mee kan verzolen. Dus als ik er ga eten kook ik zelf! en dan zegt ze steeds... ik lust geen fruit in mijn eten.. tot ze mijn kip in provencaalse perziksaus at... puur een saus op perzik basis.. en ze zegt.. gut lekkere kerriesaus.. hoe bedoel je geen smaak hebben...:rolleyes:
maar goed... je kan niet alles hebben he! hahahah

Ik weet precies hoe ze dat vlees eraf halen...
http://www.ammeraalbeltech.nl/Belt_...=18&ModID=1483&ItemID=0&SessionID=-1&bottest=
seperatorvlees.. die banden maken wij dus ook.. *lol*

maar goed.. misschien dan toch maar voor jezelf gaan koken en je zusje haar eigen hap laten maken?

Mijn zusje kan ook niet koken en dan eet ze niets. Mijn ma haalt zelfs regelmatig eten bij de McDonald's voor haar omdat ze niets wilt eten.

Mijn ma lukt het zelfs niet om rijst goed te koken :roflol: . Soms vraag ik me gewoon af of ze het niet expres verkloot zodat anderen gaan koken.

Niks bullshit ;')

Helemaal mee eens :thumbs:

Dat bijna iedereen grotere borstspieren dan ik heeft, ondanks dat ze doorgaans minder gewicht drukken. (Behalve die persoon naast me vandaag, weet nog steeds niet zeker of het een man of een vrouw was, was jonger dan mij, stem klonk als dat van een meisje, raar kapsel dat denk ik voor vrouwen is, en gezicht was ook een beetje vrouwlijk, maar borst was platter dan die van mij :S)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als angelus zijn derde been een snoepje was, was het een lange Jan :-$

Terug
Naar boven