Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als Angelus een bonksende bankdrukker was, was ie Huub Hetterschijt.

ja klopt huub hetterschijt uit assen. die gaat me trainen jah.

26 july komt hij bij mij in oosterwolde.

Ik ben niet goed in nederlands, dus vandaar.
En kampioen wordt ik wel, ik druk 115 kilo in de sportschool plazza oosterwolde.
Ik heb veel getuigens.

en huub komt me helpen dus ik moet voor 26 july moet ik voorbereid zijn.

Iemand die niet nederlands kan kan wel goed bankdrukker.

ja klopt huub hetterschijt uit assen. die gaat me trainen jah.

26 july komt hij bij mij in oosterwolde.

Ik ben niet goed in nederlands, dus vandaar.
En kampioen wordt ik wel, ik druk 115 kilo in de sportschool plazza oosterwolde.
Ik heb veel getuigens.

en huub komt me helpen dus ik moet voor 26 july moet ik voorbereid zijn.

Iemand die niet nederlands kan kan wel goed bankdrukker.

dat topic:roflol:

Meid die ik vandaag tegenkwam was verbaasd over hoe veel ik afgevallen was.
Begint ze nu dat ze niet begrijpt waarom ze chubby is terwijl ze niet veel eet.

Zovaak facebook foto's van waar ze uit eten gaan en vreet voor het leven, altijd ben & jerries, feesten, drank drinken.
McDonalds etc.

*zucht*

Dat bijna iedereen grotere borstspieren dan ik heeft, ondanks dat ze doorgaans minder gewicht drukken. (Behalve die persoon naast me vandaag, weet nog steeds niet zeker of het een man of een vrouw was, was jonger dan mij, stem klonk als dat van een meisje, raar kapsel dat denk ik voor vrouwen is, en gezicht was ook een beetje vrouwlijk, maar borst was platter dan die van mij :S)

Zoals ze hier op DBB ook zeggen: Liever een goede borst die 80kg drukt, dan een slechte borst die 120kg drukt. :D

Haha, shit, ****ing episch dat topic zeg :roflol:

Haha droge kip naar binnen gewerkt met moeite en daarna ruzie gehad met mijn ma omdat ik haar wees op het feit dat de kip droog was en t niet lekker was dat het in boter gebakken was. Gelijk boos dat mens :roflol:

beunhaas

OT: Toetsweek begonnen :mad:

terug van stappen

honger als een malle, maar niks in huis om te eten.

5.30 uur wekker, 8.30 tentamen.. ****, moet echt eens gaan leren plannen. '-.-

Wat een tiefusnacht. Val ik eerst pas om 0.40 ofzo in slaap omdat ik niet moe ben, bsn ik om 6 uur al wakker en kan ik niet meer slapen. Sjonge jonge.

elk uur van de nacht gezien... kan ik een keer uitslapen tot 7:00 ben ik nog om 5:00 op...
en moet zo nog naar de tandarts ook..zo geen zin.. laatste keer leverder dat 2 wortelkanaalbehandelingen + vooruitzicht op 2 kiezen in het ziekenhuis verwijderen op...hoop dat het nu meevalt... :(

Iedereen op DBB kennelijk een k*t nacht gehad, zelf ook maar 2.5 uur geslapen. Nu op't werk koppen koffie naar binnen tikken.

Terug
Naar boven