MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Bij domino's smaakt de bbq saus wel lekker maar die van de Mac is niet te eten
Echt wel.. En die geur... Hmmmmmmm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij domino's smaakt de bbq saus wel lekker maar die van de Mac is niet te eten
Iedereen om me heen is aan het cheaten, Burger king, mcdonalds, KFC (KFC KFC KFC KIP KIP KIP AJSKAJ), Pizza's bestellen, Spareribs bestellen. Ouders vreten massaal chinees beneden.
En ik zit hier met m'n blik tonijn. Ffff-
Vanmiddag zaten m'n mates met kratjes bier buiten en ik met een flesje water.
Gelukkig mag wiet nog wel. Plz zeg niet dat dat ook een negatief effect heeft op het afvallen.
Wiet roken = bulken inderdaad,hoe de **** kan je blowen en nog je cut volhouden, ik zou sterven![]()
heb je pindakaas in je dieet ? dit gaat het katabole effect van wiet tegen
Ben geen grote eter :") Heb nooit honger, zelfs niet met IF.hoe de **** kan je blowen en nog je cut volhouden, ik zou sterven![]()
Drink elke dag ijsblokjes en smeer elke ochtond en avond pindakaas op m'n buik.
Is dat genoeg of moet ik er ook m'n haar mee wassen?
Ben geen grote eter :") Heb nooit honger, zelfs niet met IF.
Heb ook nooit last van een vreetkick o.i.d.
*Edit*
Ja oke tussen 10 en 12 ben ik wel een beetje hongerig na 14 uur vasten.
Dude jij bent echt een verwend k*t kind wist je dat?!Haha droge kip naar binnen gewerkt met moeite en daarna ruzie gehad met mijn ma omdat ik haar wees op het feit dat de kip droog was en t niet lekker was dat het in boter gebakken was. Gelijk boos dat mens
Ach t was zo opgelost
Tbh vind ik haten op je ouders beta gedrag. Een echte man houd van zijn familie.
En al helemaal van je moeder, die heeft je op de wereld gezet en altijd voor je gezorgd.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen
Dude jij bent echt een verwend k*t kind wist je dat?!
Beetje respect voor je ouders kan nooit kwaad! Als je het beter kan doe je het toch gewoon zelf?
Ow en ga die chocomelk opkuisen! Luie hond!
Tbh vind ik haten op je ouders beta gedrag. Een echte man houd van zijn familie.
En al helemaal van je moeder, die heeft je op de wereld gezet en altijd voor je gezorgd.
Ik heb een keer geklaagd bij me moeder, vanaf die dag.. kook ik zelfDude jij bent echt een verwend k*t kind wist je dat?!
Beetje respect voor je ouders kan nooit kwaad! Als je het beter kan doe je het toch gewoon zelf?
Ow en ga die chocomelk opkuisen! Luie hond!
Bullshit! En als er uitzonderingen zijn, waarom begin je er dan over?Tbh vind ik haten op je ouders beta gedrag. Een echte man houd van zijn familie.

Moet je voorstellen dat zo'n beta aan tafel zit met z'n petje op, nog bezig met VWO is op z'n 23ste, hele dagen op z'n kamertje te computeren, en vervolgens gaat klagen dat het eten niet goed is wat voor hem is gemaakt![]()
Bullshit! En als er uitzonderingen zijn, waarom begin je er dan over?![]()
Als er geen reden is om te haten is het niet netjes. (lijkt me ook logisch...)Ik draag nooit een pet
Ik zou je gezicht weleens willen zien als mensen carnaval foto's op Facebook zetten en je vervolgens er achter komt dat ze niet altijd zo rond lopen. Mind is blown
---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 20:55 ----------
Haten op je ouders is eerlijk gezegd niet echt netjes
Alleen mijn ma kan voor geen meter koken, verder is het (over het algemeen) een prima mens maar ze moet uit de keuken blijven![]()
Ik draag nooit een pet
Ik zou je gezicht weleens willen zien als mensen carnaval foto's op Facebook zetten en je vervolgens er achter komt dat ze niet altijd zo rond lopen. Mind is blown
---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 20:55 ----------
Haten op je ouders is eerlijk gezegd niet echt netjes
Alleen mijn ma kan voor geen meter koken, verder is het (over het algemeen) een prima mens maar ze moet uit de keuken blijven![]()
Bullshit! En als er uitzonderingen zijn, waarom begin je er dan over?![]()
Geef anders gewoon toe dat je een lazy c*nt bent, sjonge jonge..![]()
Niks bullshit ;')
En uitzonderingen zijn dan ook uitzonderingen richting mishandeling en verwaarlozing.
Haten op je ouders zonder een goede is gewoon puberig gedrag wat elk 12-13 jarige meisje op twitter gooit. Weeeh ik mag van mijn mama geen witte iphone wat een vieze k*thoer ik haat haar ze gunnen me niks.
Je ouders hebben je op de wereld gezet, jarenlang voor je gezorgd, onvoorwaardelijk van je gehouden en zoveel voor je betekend en betaald. Niemand zal ooit zoveel voor je doen als je ouders.
Ik vind het altijd erg jammer hoe het gros van de Nederlanders over hun ouders praat, en hoe ze er mee omgaan. In veel andere culturen zie je dat men met veel respect en liefde met hun ouders omgaat.
Maargoed, dat is dan mijn mening.