XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik weer last heb van mn schouder, dat wordt weer minimaal een weekje thuis zitten.

:suicide:

Word gek van mijn trainingspartner

Deden licht squatten gister omdat ik last van mijn knie had, kan hij met 50kg nog geen fullsquat maken...... niet veel verder dan quarter.
Zegt hij: je moet niet alles van de pro's overnemen, je moet doen wat voor jou werkt......

Tevens denkt hij meer te weten dan jay, phil en roelly bij elkaar, omdat hij vwo doet en biologie heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.025

Deden licht squatten gister omdat ik last van mijn knie had, kan hij met 50kg nog geen fullsquat maken...... niet veel verder dan quarter.
Zegt hij: je moet niet alles van de pro's overnemen, je moet doen wat voor jou werkt......

Tevens denkt hij meer te weten dan jay, phil en roelly bij elkaar, omdat hij vwo doet en biologie heeft.

naar die jongen luisteren

heeft hij gelijk in

Het moment dat ik vanochtend weer inlogde op werk. Enige positieve aan doordeweeks is dat je s'avonds kan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.029
dat ik nog niet helemaal gewent ben aan de houding die je krijgt van het fietsen op een mountainbike

ben wel 3 keer op me nuts gaan zitte :(

Toen ik opstond, en mn teen stootte tegen een tafelpoot, en op de terugweg verdomme tegen een stoelpoot !! :mad::fu::flipoff:

b*ch brengt één song uit, meteen benoemd tot slechtste lied ooit, word overal op het internet doodgewenst,

lekker leven :cool:

hetzelfde als JB.... die huppelkudt word ook doodgewenst.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Toen ik opstond, en mn teen stootte tegen een tafelpoot, en op de terugweg verdomme tegen een stoelpoot !! :mad::fu::flipoff:

images?q=tbn:ANd9GcTgcsRl0fkhMeAztZ8-cvfU2tf_ZswPL2nFcLDv52jRr1bCQV5R&t=1.jpg

Die linker in de auto is ook lekker

Fuuuu, its a boy!

Morgen een grote presentatie doen, maar dan ben ik ook klaar met school voor een maandje of 2

Terug
Naar boven