- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de statistieken is 57% van de bezoekers die mijn foto's op hyves bekijken mannelijk...
...
.

Ik zapde hem net voorbij [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tergend![]()

OT: vandaag derde week in 531 deadlift en ik heb de vliegende spetter id est buikgriep fffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu en woensdag kan ik niet trainen, het wordt weer een week van 9 dagen
vids? ik geloof het echt niet dat jij 531 kg deadlift
of een
of een
of een j/k achter zetten 
Vanmorgen 06:45 heeft de politie een inval gedaan bij mij moeder th.dat was niet zo cool.
adres in de tomtom klopt niet.Run like **** to Amerika, Jim.4 autos waren ze, ze hebben iedereen apart genomen: me broertje van 6 me broertje van 18 me moeder en stiefvader.ze hebben me broertje van 6 ondervraagt om te kijken of die weet waar ik woon.die heeft verteld dat mijn adres in de tomtom staat. Toen bleven 2 autos bij me moeder thuis en 2 reden er naar mijn huis die in de tomtom stond,ondertussen mocht niemand bellen zodat ze mij niet op de hoogte konden stellen dat de politie onderweg was.maar wat bleek nouadres in de tomtom klopt niet.
Ik wist wel dat ze vlak voor de zomer zouden komen
---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------
Ik moet nog een straf uitzitten.die kwamen voor mij