XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vind bowlen altijd wel leuk. Bolwen en blowen moet ik echt niets van hebben.

OT: vandaag derde week in 531 deadlift en ik heb de vliegende spetter id est buikgriep fffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu en woensdag kan ik niet trainen, het wordt weer een week van 9 dagen

Volgens de statistieken is 57% van de bezoekers die mijn foto's op hyves bekijken mannelijk...:fuu:

...

Je bent al vrij gay als je hyves goldmember bent.

Gay3000

ihihihihi j/k

Dr. Phil.:mad:

...

Verbaal IQ van 132.

Vanmorgen 06:45 heeft de politie een inval gedaan bij mij moeder th.dat was niet zo cool.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.077
wat heeft je moeder geflikt?

4 autos waren ze, ze hebben iedereen apart genomen: me broertje van 6 me broertje van 18 me moeder en stiefvader.ze hebben me broertje van 6 ondervraagt om te kijken of die weet waar ik woon.die heeft verteld dat mijn adres in de tomtom staat. Toen bleven 2 autos bij me moeder thuis en 2 reden er naar mijn huis die in de tomtom stond,ondertussen mocht niemand bellen zodat ze mij niet op de hoogte konden stellen dat de politie onderweg was.maar wat bleek nou:p adres in de tomtom klopt niet.

Ik wist wel dat ze vlak voor de zomer zouden komen

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

wat heeft je moeder geflikt?

Ik moet nog een straf uitzitten.die kwamen voor mij

4 autos waren ze, ze hebben iedereen apart genomen: me broertje van 6 me broertje van 18 me moeder en stiefvader.ze hebben me broertje van 6 ondervraagt om te kijken of die weet waar ik woon.die heeft verteld dat mijn adres in de tomtom staat. Toen bleven 2 autos bij me moeder thuis en 2 reden er naar mijn huis die in de tomtom stond,ondertussen mocht niemand bellen zodat ze mij niet op de hoogte konden stellen dat de politie onderweg was.maar wat bleek nou:p adres in de tomtom klopt niet.

Ik wist wel dat ze vlak voor de zomer zouden komen

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Ik moet nog een straf uitzitten.die kwamen voor mij
Run like **** to Amerika, Jim.

Terug
Naar boven