Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Funny hoor.Bedrijf dat ego verkoopt natuurlijk Marcel. Stinkt ook een uur in de wind.. Al dat opschepperij bij elkaar.
Bedrijf dat ego verkoopt natuurlijk Marcel. Stinkt ook een uur in de wind.. Al dat opschepperij bij elkaar.

Dat ik weer last heb van mn schouder, dat wordt weer minimaal een weekje thuis zitten.
![]()
als h**r werken is ook niet bepaald fris al die stinkende mannen in je anus

ben je uit de club gekickt danWanneer ga jij het eens opgeven?
OT: Zit nu officieel zonder club om bij te spelen, van wie moet ik nu gaan winnen![]()

Bij zo'n flutbende wil ik niet eens horen, ik ben al vijf weken de eerste en daarvoor altijd tweede of derde, ik ga gewoon bij een andere club en droog ze af bij wedstrijden, heaumeaus.Andere clubleden slaan mag blijkbaar niet, zelfs al randen ze je half aanBij zo'n flutbende wil ik niet eens horen, ik ben al vijf weken de eerste en daarvoor altijd tweede of derde, ik ga gewoon bij een andere club en droog ze af bij wedstrijden, heaumeaus.

Ik weet anders nog wel een gezellig clubje voor je.![]()

Wanneer ga jij het eens opgeven?
OT: Zit nu officieel zonder club om bij te spelen, van wie moet ik nu gaan winnen![]()