AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zo tentamen van 5 uur en ben doodmoe.

1,5 uur geslapen en drukke dag vandaag.

:fuu:

Weet iemand trouwens hoeveel invloed het vasthouden van vocht op zo'n huidplooimeting heeft?
Als je het vocht in je andere hand vasthoudt, geeft het normaal weinig problemen.

ot: pijn in m'n buikspier, hopelijk niet meer dan een verrekking :(

Ik heb een hertentamen vanmiddag, had al een 6,5 maar wilde een beter punt. Nog niet geleerd dus ga wss voor janlul naar school :o

Morgen beginnen met taakstraf :( thuglyfe jwz

Wat moet je doen?

Tuinieren rondom een gebouw, maar ik word nooit wakker voor 13:00, en moet nu 9:00 er zijn fuuu

Beetje wiet kweken

Beetje als in k*t 6 plantjes dat was er 1 teveel? Of beetje als in 6.000 plantjes :roflol:

Gewoon rondom dat gebouw volzaaien met hennepzaad :D

:roflol:

ach je mag je hobby nu voortzetten met andere plantjes

Tuinieren rondom een gebouw, maar ik word nooit wakker voor 13:00, en moet nu 9:00 er zijn fuuu

Beetje wiet kweken

Dat wordt dan de hoogste tijd, misschien kun je op deze manier nog proberen wat van je leven te maken.

succes!

pijn (bovenrug)

Zou ik wel benen kunnen trainen ? (squats uitgezonderd uiteraard, want dat gaat hem echt niet worden. Ik kreeg mijn T-shirt amper aan vanochtend voordat de paracetamol; begon te werken)

pijn (bovenrug)

Zou ik wel benen kunnen trainen ? (squats uitgezonderd uiteraard, want dat gaat hem echt niet worden. Ik kreeg mijn T-shirt amper aan vanochtend voordat de paracetamol; begon te werken)

Liever een dag rust dan dat het dadelijk erger word.

pijn (bovenrug)

Zou gewoon 'n dagje rust nemen, hiermee wakker geworden?

pijn (bovenrug)

kijken hoe het voelt en enorm verlagen in gewicht en wat langzamer uitvoeren ofzo?

Terug
Naar boven