AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mijn halve ei zit nog aan de schil na het pellen, en ik had ze nog wel laten schrikken !

every ****ing time....

Liet me telefoon vallen, scherm volledig naar de t*ring... Volgende mqand kan ik nieuw abbo afsluiten dusniuw scherm halen is geldverspilling.

Was vanochtend weer te vroeg wakker door die ellendige k*tkinderen van de buren.. Zit nu als een zombie in de collegezaal. fuu

kijken hoe het voelt en enorm verlagen in gewicht en wat langzamer uitvoeren ofzo?

Of... 400 miligram paracetamol EN 500 mg ibuprofen en gewoon rammen... ...

Blijkt dat je met een pijnlijke bovenrug prima kunt leg pressen (10x10), leg extensies (5x10) en leg curls (5x10) kunt doen. Ok de calf-jumps (denk touwtje springen, maar dan zonder touw), step-ups (5x50) en lunges gingen zonder problemen. De gewichten van vorige week voelden deze week erg licht aan. Eigenlijk een dijk van een training. Maar 5 minuten achter het beeldscherm zitten en de pijn komt weer op zetten. Ik denk dat ik maar eens een boek ga opzoeken.

Of... 400 miligram paracetamol EN 500 mg ibuprofen en gewoon rammen... ...

Blijkt dat je met een pijnlijke bovenrug prima kunt leg pressen (10x10), leg extensies (5x10) en leg curls (5x10) kunt doen. Ok de calf-jumps (denk touwtje springen, maar dan zonder touw), step-ups (5x50) en lunges gingen zonder problemen. De gewichten van vorige week voelden deze week erg licht aan. Eigenlijk een dijk van een training. Maar 5 minuten achter het beeldscherm zitten en de pijn komt weer op zetten. Ik denk dat ik maar eens een boek ga opzoeken.

Goede bureaustoel kopen en scherm/toetsenbord juist plaatsen

hey aron er was gisteren gewichtheffen op televisie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omg zie je dat, hij wijst met zijn vinger naar die chicks! Ze zouden hem in den bak moeten steken!
media_xll_5720830.jpg - 296409

Terug
Naar boven