AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Omg zie je dat, hij wijst met zijn vinger naar die chicks! Ze zouden hem in den bak moeten steken!
media_xll_5720830.jpg - 296415

Die ene griet raakt z'n wang niet eens...zwak!

en mijn pakketje van bodyenfitshop is ook niet afgeleverd vandaag. Kan ik vrijdag weer naar een afhaalpunt...

al sanca zijn posts

Realiseer me net dat ik morgen voor moet komen.

Vanmiddag al bijna 3 keer van de weg gedrukt/aangereden door oudjes, dus ik dacht al wordt het weer zo'n k*tdag.. Net op weg naar de gym, zie ik opeens overal politieauto's en motors rijden, dus ik dacht al ze zoeken iemand blijkbaar. Komt er opeens een motoragent mij tegemoet, die met een rotgang een auto voor hem nog ff inhaalt. Geen zwaailichten, scheelde maar een haartje.

Opeens merk ik dat er een politieauto achter mij zit, die kwam ook met een aardig vaartje aanrijden, maar bleef toen achter mij rijden. En ja hoor, ben ik bijna bij de gym: ''Stop, politie''. Auto aan de kant gezet: ''Meneer, mag ik uw rij-en kentekenbewijs even zien?'' Ik dacht ze moeten mij hebben omdat mijn auto een beetje opvalt of omdat ik te snel reed o.i.d. Opeens nog een busje en een motor erbij, het enige wat nog ontbrak was een politiehelikopter..:eek:

Bleek achteraf niks aan de hand, ze waren blijkbaar op zoek naar hetzelfde type en kleur auto die op de vlucht was geslagen. Wel aparte ervaring, nog nooit eerder meegemaakt. Pre-workout begon al aardig te werken, dus ik zat echt te trillen in de auto :roflol:

Vanmiddag al bijna 3 keer van de weg gedrukt/aangereden door oudjes, dus ik dacht al wordt het weer zo'n k*tdag.. Net op weg naar de gym, zie ik opeens overal politieauto's en motors rijden, dus ik dacht al ze zoeken iemand blijkbaar. Komt er opeens een motoragent mij tegemoet, die met een rotgang een auto voor hem nog ff inhaalt. Geen zwaailichten, scheelde maar een haartje.

Opeens merk ik dat er een politieauto achter mij zit, die kwam ook met een aardig vaartje aanrijden, maar bleef toen achter mij rijden. En ja hoor, ben ik bijna bij de gym: ''Stop, politie''. Auto aan de kant gezet: ''Meneer, mag ik uw rij-en kentekenbewijs even zien?'' Ik dacht ze moeten mij hebben omdat mijn auto een beetje opvalt of omdat ik te snel reed o.i.d. Opeens nog een busje en een motor erbij, het enige wat nog ontbrak was een politiehelikopter..:eek:

Bleek achteraf niks aan de hand, ze waren blijkbaar op zoek naar hetzelfde type en kleur auto die op de vlucht was geslagen. Wel aparte ervaring, nog nooit eerder meegemaakt. Pre-workout begon al aardig te werken, dus ik zat echt te trillen in de auto :roflol:

Heb je nog geluk gehad, voor t zelfde geld zat je een paar uur in de cel voor ze er achter kwamen dat jij het toch niet was. :roflol:

nondeju, slimme post.

wat heb je gedaan?
- niks

Einde.
maarja jij hebt ervaring mbt dit onderwerp. :trollfacex:

Daarom vraag ik ook wat hij niet gedaan heeft.

Ach ik heb ook genoeg gedaan hoor, illegaal vuurwerk afgestoken, regelmatig te hard rijden, paar keer over fietspad gereden, niets wereldschokkends. Achja en natuurlijk heb ik mijn kloon machine gebruikt om een meisje te ontvoeren, natuurlijk is een meisje ontvoeren wat ik zou doen als ik mezelf kon klonen, uiteraard zou ik niet veel geld er mee gaan verdienen want ik ben toch al rijk zat :roflol:.

Daarom vraag ik ook wat hij niet gedaan heeft.

Ach ik heb ook genoeg gedaan hoor, illegaal vuurwerk afgestoken, regelmatig te hard rijden, paar keer over fietspad gereden, test in mijn zusje geïnjecteerd, niets wereldschokkends. Achja en natuurlijk heb ik mijn kloon machine gebruikt om een meisje te ontvoeren, natuurlijk is een meisje ontvoeren wat ik zou doen als ik mezelf kon klonen, uiteraard zou ik niet veel geld er mee gaan verdienen want ik ben toch al rijk zat :roflol:.
fixed no probs brah.

3000 kcal, nog steeds honger als een paard...

Terug
Naar boven