AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haalt phillips de tv op of moet ik met de post zelf versturen? Beetje te groot daarvoor (inb4 eric en zijn fietswiel :roflol: )
Gewoon even bellen. Ze zullen hem wss op komen halen. Je moet alleen vaak wel zelf een verpakking bezorgen.
Kan ook zijn dat je hem zelf op moet sturen. Dwz een afspraak maken met een ophaaldienst (vaak ook UPS).

Chocolade gewonnen op het werk door goede prestaties...fml; ben aan het cutten :(

Ik had net een zwak moment, heb ik een glas cola light gedronken. pfffff, pfffff.

balen joh... maar ehm.... is het puur? dan hou ik me wel aanbevolen. :D
sorry... ben nu eenmaal verslaafd aan pure choco.. :o

Nee het zijn deze :D

1731.png - 296916

Bewaren voor moederdag! ;)

Mijn moeder had laatst koffietijd gekeken, en een pipo beweerde dat eiwitten schadelijk zijn, en dat mensen er veelste veel binnen krijgen alleen al van vlees.. :rolleyes: Heb ik mijn moeder weer moeten uitleggen hoe het zit, en dat iemand die zich er niet mee bezig houd juist te min eiwitten en teveel koolhydraten consumeert. Want voor een tijdje terug hadden ze het geloof ik ook over teveel koolhydraten, nu nog de vetten en je kan beter niks meer eten. :D

Dus wat mij betreft mogen ze die koffietijd wel schrappen.

Mijn moeder had laatst koffietijd gekeken, en een pipo beweerde dat eiwitten schadelijk zijn, en dat mensen er veelste veel binnen krijgen alleen al van vlees.. :rolleyes: Heb ik mijn moeder weer moeten uitleggen hoe het zit, en dat iemand die zich er niet mee bezig houd juist te min eiwitten en teveel koolhydraten consumeert. Want voor een tijdje terug hadden ze het geloof ik ook over teveel koolhydraten, nu nog de vetten en je kan beter niks meer eten. :D

Dus wat mij betreft mogen ze die koffietijd wel schrappen.

Voor ouwe lui (doelgroep koffietijd) is teveel eiwitten niet goed, voor jongeren uiteraard ook niet maar maakt het minder uit. Zit wel een kern van waarheid in.

Neemt niet weg dat bbers meer moeten/kunnen eten voor het 'teveel' wordt.

Huisgenoot had hartige taart gemaakt voor avondeten, voor de verandering heb ik eens meegegeten ipv me rijst met koolvis. Slechte idee want iederen op mij na zit nu aan de schijterij :roflo: had eerst de rijst gegeten dus denk dat ik straks aan de beurt ben xD

Huisgenoot had hartige taart gemaakt voor avondeten, voor de verandering heb ik eens meegegeten ipv me rijst met koolvis. Slechte idee want iederen op mij na zit nu aan de schijterij :roflo: had eerst de rijst gegeten dus denk dat ik straks aan de beurt ben xD

Haha kun je vast voorbereiden joh :D

Na 3 zware sets MP's wilde ik toch nog even de +- 70 kg doen maar verrek daarbij een spier in me nek. GRRRR.

Vanaf 4 uur al bezig met m'n telefoon weer aan de praat te krijgen.. Zucht, android.
Eindelijk een beetje klaar ermee..

Jellybean XXLQ4 - Jellymod 4.0 - CoCore-E 5.0 - Crossbreeder

K*t bets!

Net m'n shakebeker van woensdag opengedaan en een "poging tot ontsmetten" gedaan.

Heel de keuken stinkt! :(

Crap kom er net achter dat ik wss koninginnedag moet werken... ff kijken ofk niet vrij kan krijgen :sad:

Terug
Naar boven