AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb ook wel s dat ik het na het trainen vergeet, meestal omdat ik dan zo moe ben (geen luiheid, maar mijn geheugen is dan schandalig slecht en onlogisch). Heeft iedereen toch wel eens?
Maar oke, vanaf woensdag is wel heel lang. Sterkte dan maar in de zomer, ik hoop niet dat het je tijdens een hittegolf weer gebeurt :D

Net m'n shakebeker van woensdag opengedaan en een "poging tot ontsmetten" gedaan.

Heel de keuken stinkt! :(
Schoonmaakazijn doet wonderen. Stinkt wel, maar neutraliseert het waardoor je hem daarna gewoon normaal kan afwassen.

Of gewoon wegflikkeren, die dingen krijg je overal gratis bij?

Waarom niet gewoon na gebruik steeds in de vaatwasser?

Buiten t feit dat mijn shakebekers roze zijn stinken ze ieder geval niet

Staat jullie vaatwasser 1 keer per dag of vaker aan dan?

Ik spoel hem altijd uit met heet water... kan hem dan wel vaak gebruiken

weer om 4:00 wakker... :( vrije zaterdag morgen .... uitslapen wat is dat?

Idd ben er maar blij mee..

Op een vrije dag slaap ik zo 12+ uur.

Nu ook slapen tot 1500 uur omdat er nog wat te doen is maar anders zou 1800 uur ook geen probleem zijn.

07:15 al wakker. Pff kan ik eindelijk eens uitslapen... K*t ritme

Laatst bewerkt:
same hier hahaha, maar het scheelt dat je dan veel meer kunt doen op een dag.
op zich wel... maar het gaat elke dag zo.... en soms zou het wel fijn zijn langer dan 2 uur te slapen.. oke.. soms slaap ik wel 3 uur...
Het is frusti als er iemand naast je ligt die bij aanraken kussen in slaap dondert en dan een oerwoud omzaagt en jij ligt er wakker naast.. maar oke... het is zo.

Als het vol zomer is met warm weer en de deur kan open is het ook lang zo erg niet meer. :)

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 08:07 ----------

17:15 al wakker. Pff kan ik eindelijk eens uitslapen... K*t ritme
Dan heb je nu last van slaapwandelen en start je je computer op in je slaap... want het is nog lang geen 17:15:D

Idd ben er maar blij mee..

Op een vrije dag slaap ik zo 12+ uur.

Nu ook slapen tot 1500 uur omdat er nog wat te doen is maar anders zou 1800 uur ook geen probleem zijn.

Dat komt omdat je veel te hard vooruit gaat met trainen, je lichaam verzet zich daar tegen door je in bed te houden ;)

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 08:12 ----------

op zich wel... maar het gaat elke dag zo.... en soms zou het wel fijn zijn langer dan 2 uur te slapen.. oke.. soms slaap ik wel 3 uur...
Het is frusti als er iemand naast je ligt die bij aanraken kussen in slaap dondert en dan een oerwoud omzaagt en jij ligt er wakker naast.. maar oke... het is zo.

Als het vol zomer is met warm weer en de deur kan open is het ook lang zo erg niet meer. :)

Dan heb je nu last van slaapwandelen en start je je computer op in je slaap... want het is nog lang geen 17:15:D

Ja ik snap het maar ik probeer er het positieve van in te zien. Irritante is dan wel dat je gezeur van collega's die een x een uurtje minder slapen of er een x uit moeten voor een baby minder goed verdraagd. Het lijkt me trouwens beroerder om 10u per dag nodig te hebben. Want dan slaap je toch wel erg veel uren van je leven weg.

Laatst bewerkt:
Staat jullie vaatwasser 1 keer per dag of vaker aan dan?

Ik spoel hem altijd uit met heet water... kan hem dan wel vaak gebruiken

We zetten m altijd aan voor slapen gaan of eerder als die vol is..

Maar goed mijn zusje gebruikt voor t avond eten alleen al 3 borden dus dan komt die altijd wel vol

D
Ja ik snap het maar ik probeer er het positieve van in te zien. Irritante is dan wel dat je gezeur van collega's die een x een uurtje minder slapen of er een x uit moeten voor een baby minder goed verdraagd. Het lijkt me trouwens beroerder om 10u per dag nodig te hebben. Want dan slaap je toch wel erg veel uren van je leven weg.
Ja ik probeer er ook het positieve van in te zien. zo een collega heb ik ook.. en maar klagen als hij een keer maar 6 uur had geslapen.. dan zeg ik doodleuk.... ach als ik 2 a 3 uur heb is het veel en zolang ik niet omlazer is het goed toch? Dan zijn ze wel meteen stil... hmmm....
maar ja.. zo lang nodig hebben is ook niet fijn nee. Mijn man heeft echt lang slaap nodig.. ook ivm ziekte.. maar dat merk ik dan ook wel dubbel zo erg.. hij kan het klokje rond slapen...dan ishet helemaal of ik nooit eens slaap...

Ja ik probeer er ook het positieve van in te zien. zo een collega heb ik ook.. en maar klagen als hij een keer maar 6 uur had geslapen.. dan zeg ik doodleuk.... ach als ik 2 a 3 uur heb is het veel en zolang ik niet omlazer is het goed toch? Dan zijn ze wel meteen stil... hmmm....
maar ja.. zo lang nodig hebben is ook niet fijn nee. Mijn man heeft echt lang slaap nodig.. ook ivm ziekte.. maar dat merk ik dan ook wel dubbel zo erg.. hij kan het klokje rond slapen...dan ishet helemaal of ik nooit eens slaap...

Ja en dan geloven ze je zeker niet :d

Dat is wel minder dat je man zo veel moet slapen.

Ja en dan geloven ze je zeker niet :d

Dat is wel minder dat je man zo veel moet slapen.
Nou ja... ze geloven het wel redelijk.. gezien ik bij regelmaat al om 6:30 op mijn werk kom aankakken... terwijl ik meestal een klein uur later begin... ben vaak de eerste en storm meteen de fabriek in. de ploeg is dan net gewisseld... dus ja.. ik ben dan wel al later dan hun. :D dus dat is gein en lol al meteen vroeg! dat helpt ook wel om te denken van so what...

Met mijn man is minder.. maar als hij vakantie heeft merkt hij wel dat het beter gaat. Slaapt ie wat minder lang uit. maar 10 a 11 uur... heeft hij wel nodig.

Damn, slecht geslapen..3x opgestaan voor de kids en sebiet moet ik gaan werken...i need some sleep!

Mijn pc staat 24/7 aan :o Maar het moest inderdaad 07:15 zijn.

Ook al wakker.. fijn..-.-

Terug
Naar boven