Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb ook wel s dat ik het na het trainen vergeet, meestal omdat ik dan zo moe ben (geen luiheid, maar mijn geheugen is dan schandalig slecht en onlogisch). Heeft iedereen toch wel eens?
Maar oke, vanaf woensdag is wel heel lang. Sterkte dan maar in de zomer, ik hoop niet dat het je tijdens een hittegolf weer gebeurt :D

Schoonmaakazijn doet wonderen. Stinkt wel, maar neutraliseert het waardoor je hem daarna gewoon normaal kan afwassen.

Of gewoon wegflikkeren, die dingen krijg je overal gratis bij?
Vanaf woensdag is niets! Ik heb zo ooit eens 2 bekers gevonden die al +2 weken in mijn kamer lagen!:o
1 ervan was uitgespoeld, de andere zat nog een bodempje in.

Met veel moeite kreeg ik de uitgespoelde open. Damn, wat een stank :roflol: Was een combo van flauwvallen en overgeven :roflol: Na 2uur stonk de keuken nog.
MAAR ik heb het wel proper gekregen :)

wel als je elk bord er vol mee schept denk ik.

Dat doet ze dus niet. Appelmoes met jus en aardappelen is vies dus moet vlees apart, uiteraard wel met appelmoes en appelmoes met groente is ook vies dus moet dat ook apart.

Neemt niet weg dat sommige combinaties wel goor zijn maar ik spoel dan gewoon bord af :o

Dat doet ze dus niet. Appelmoes met jus en aardappelen is vies dus moet vlees apart, uiteraard wel met appelmoes en appelmoes met groente is ook vies dus moet dat ook apart.

Neemt niet weg dat sommige combinaties wel goor zijn maar ik spoel dan gewoon bord af :o

dat ligt aan je ouders, ouders die hun kinderen opvoeden zouden dit soort divapraktijken niet tolereren.

Lol waren je ouders op vakantie toen ze jou en je zusje op moesten voeden? Wat een spatjes...
Hoe het wel moet: Zus: Meh ik lus dit niet mehmehmeh ik wil drie borden! Vader: en nu ga je potverdomme je eten opeten anders heb je er al een te pakken en eet je vandaag helemaal niks meer.

Lol waren je ouders op vakantie toen ze jou en je zusje op moesten voeden? Wat een spatjes...
Hoe het wel moet: Zus: Meh ik lus dit niet mehmehmeh ik wil drie borden! Vader: en nu ga je potverdomme je eten opeten anders heb je er al een te pakken en eet je vandaag helemaal niks meer.

Applausje.. +1

Mijn ouders denken dat veel doen voor hun kinderen geld uitgeven is

True story.

Mijn oom zei dat een aardappel met geld net zo'n goede ouder zou zijn als mijn vader/moeder :roflol:

Als wij vroeger als kind ons bord niet leegaten wat moeder ons voorschotelde kregen we het de volgende maaltijd gewoon terug

Wij mochten gewoon niet van tafel... ook al zat je er tot 22:00.... Dat waren soms lange avonden met mijn zus.... dus werd mijn ma er wel wat milder in...
Wij mochten zelf opscheppen... maar als je het presteerde iets te laten staan en je had daarna trek in iets.. dan mocht je het restant van je eten opeten... dus ook geen koekje bij de thee oid.. eerst dat bord eten leeg...

Als wij vroeger als kind ons bord niet leegaten wat moeder ons voorschotelde kregen we het de volgende maaltijd gewoon terug

potverdomme hoor daar hebben we sanca weer, ja sanca we weten allemaal wel dat jij het thuis goed voor elkaar hebt en dat je moeder voor je kookte. jezus man moet je dat nou in elke post vermelden?
vieze vuile t*ring rukker die je bent

Shit zeg, wat een onaardige ouders allemaal :D

Wij kregen gewoon allemaal rare dingen als peuters/kleuters om te wennen aan de smaken bitter, zuur en zout.
Zowel ik als mijn broers eten alles.
Ieder van ons mocht ook een groente kiezen bij het avondeten, zodat je nooit kon zeggen dat je het niet wilde, want je had het immers zelf gekozen. Daarbij had je natuurlijk ook een schuldgevoel als je de speciaal voor jou gemaakte groente bij nader inzien niet lekker vond.

Beiden ouders zijn waanzinnige koks; dus dat zal er ook mee te maken hebben. Vaak is het eetprobleem van een kind eerder te wijten aan de kookkunsten van de ouder dan aan de smaakpapillen van de kleine.

Als ik vroeger mijn bord niet leegat dan zette mijn pa gewoon de frituur aan. En kreeg mijn moeder meestal slaag van mn pa omdat ze dan niet lekker had gekookt.

Shit zeg, wat een onaardige ouders allemaal :D

Wij kregen gewoon allemaal rare dingen als peuters/kleuters om te wennen aan de smaken bitter, zuur en zout.
Zowel ik als mijn broers eten alles.
Ieder van ons mocht ook een groente kiezen bij het avondeten, zodat je nooit kon zeggen dat je het niet wilde, want je had het immers zelf gekozen. Daarbij had je natuurlijk ook een schuldgevoel als je de speciaal voor jou gemaakte groente bij nader inzien niet lekker vond.

Beiden ouders zijn waanzinnige koks; dus dat zal er ook mee te maken hebben. Vaak is het eetprobleem van een kind eerder te wijten aan de kookkunsten van de ouder dan aan de smaakpapillen van de kleine.

:roflol:

Verklaard inderdaad veel ja

Terug
Naar boven