Gain ik meer dan door aardappelen, vlees en groente op een apart bord te doen dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, wist jij dat nog niet? Dat is basiskennis.Gain ik meer dan door aardappelen, vlees en groente op een apart bord te doen dan?![]()
Vanaf woensdag is niets! Ik heb zo ooit eens 2 bekers gevonden die al +2 weken in mijn kamer lagen!Ik heb ook wel s dat ik het na het trainen vergeet, meestal omdat ik dan zo moe ben (geen luiheid, maar mijn geheugen is dan schandalig slecht en onlogisch). Heeft iedereen toch wel eens?
Maar oke, vanaf woensdag is wel heel lang. Sterkte dan maar in de zomer, ik hoop niet dat het je tijdens een hittegolf weer gebeurt
Schoonmaakazijn doet wonderen. Stinkt wel, maar neutraliseert het waardoor je hem daarna gewoon normaal kan afwassen.
Of gewoon wegflikkeren, die dingen krijg je overal gratis bij?
Was een combo van flauwvallen en overgeven
Na 2uur stonk de keuken nog.
Gain ik meer dan door aardappelen, vlees en groente op een apart bord te doen dan?![]()

Dat doet ze dus niet. Appelmoes met jus en aardappelen is vies dus moet vlees apart, uiteraard wel met appelmoes en appelmoes met groente is ook vies dus moet dat ook apart.
Neemt niet weg dat sommige combinaties wel goor zijn maar ik spoel dan gewoon bord af![]()
Dat doet ze dus niet. Appelmoes met jus en aardappelen is vies dus moet vlees apart, uiteraard wel met appelmoes en appelmoes met groente is ook vies dus moet dat ook apart.
Neemt niet weg dat sommige combinaties wel goor zijn maar ik spoel dan gewoon bord af![]()
Lol waren je ouders op vakantie toen ze jou en je zusje op moesten voeden? Wat een spatjes...
Hoe het wel moet: Zus: Meh ik lus dit niet mehmehmeh ik wil drie borden! Vader: en nu ga je potverdomme je eten opeten anders heb je er al een te pakken en eet je vandaag helemaal niks meer.
Lol waren je ouders op vakantie toen ze jou en je zusje op moesten voeden? Wat een spatjes...
Hoe het wel moet: Zus: Meh ik lus dit niet mehmehmeh ik wil drie borden! Vader: en nu ga je potverdomme je eten opeten anders heb je er al een te pakken en eet je vandaag helemaal niks meer.

Mijn ouders denken dat veel doen voor hun kinderen geld uitgeven is
True story.
Mijn oom zei dat een aardappel met geld net zo'n goede ouder zou zijn als mijn vader/moeder![]()
dat wil ik niet perse beweren... maar het is wel verdomd makkelijk.

Als wij vroeger als kind ons bord niet leegaten wat moeder ons voorschotelde kregen we het de volgende maaltijd gewoon terug

Als ik vroeger mijn bord niet leegat dan zette mijn pa gewoon de frituur aan. En kreeg mijn moeder meestal slaag van mn pa omdat ze dan niet lekker had gekookt.
Shit zeg, wat een onaardige ouders allemaal![]()
Wij kregen gewoon allemaal rare dingen als peuters/kleuters om te wennen aan de smaken bitter, zuur en zout.
Zowel ik als mijn broers eten alles.
Ieder van ons mocht ook een groente kiezen bij het avondeten, zodat je nooit kon zeggen dat je het niet wilde, want je had het immers zelf gekozen. Daarbij had je natuurlijk ook een schuldgevoel als je de speciaal voor jou gemaakte groente bij nader inzien niet lekker vond.
Beiden ouders zijn waanzinnige koks; dus dat zal er ook mee te maken hebben. Vaak is het eetprobleem van een kind eerder te wijten aan de kookkunsten van de ouder dan aan de smaakpapillen van de kleine.