Hoorde net weer een nummer dat 'het nummer' was van een meid en mij ooit.. doet nog steeds pijn om dat nummer te horen.Balen ook dat ik het zo'n geweldig nummer vind haha.
www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoorde net weer een nummer dat 'het nummer' was van een meid en mij ooit.. doet nog steeds pijn om dat nummer te horen.Balen ook dat ik het zo'n geweldig nummer vind haha.
>nummer van mij en een meid
Je bent pas 19, get over it pls..Hoorde net weer een nummer dat 'het nummer' was van een meid en mij ooit.. doet nog steeds pijn om dat nummer te horen.Balen ook dat ik het zo'n geweldig nummer vind haha.

Hoe het relevant is, zie ik niet in. Maar je zegt voor de verandering eens iets dat waar is, chapeau!
Geweldig argument, pls tell me more.
Uitgehuwelijkt in de baarmoeder.Jonge je doet alsof je 20 jaar getrouwd was met die b*ch.
4 van de 7 dus wel gehaald!

kent iemand een goede film?Silverstein - My Heroine (acoustic)
One Flew Over The Cuckoo's Nest.Ga in t-shirt naar de gym, geen prachtig weer, maar wel aangename temperatuur. Gedaan met mijn (rot) training, doe wat cardio en ga naar buiten. Is het aan het regenen
Ow en had geen zin om voor 2uur naar school te gaan dus ben maar thuis gebleven. Het is middag en verveel me nu alkent iemand een goede film?
Smaken verschillen eh, haha. Ik luister vrijwel alle muziek (praktisch alles op pop na), dus er zal ongetwijfeld wel iets voor je bijzitten!
Ga in t-shirt naar de gym, geen prachtig weer, maar wel aangename temperatuur. Gedaan met mijn (rot) training, doe wat cardio en ga naar buiten. Is het aan het regenen
Ow en had geen zin om voor 2uur naar school te gaan dus ben maar thuis gebleven. Het is middag en verveel me nu alkent iemand een goede film?

Smaken verschillen eh, haha. Ik luister vrijwel alle muziek (praktisch alles op pop na), dus er zal ongetwijfeld wel iets voor je bijzitten!
Ik luister veel hiphop maar dat is waarschijnlijk veel te alpha voor je.
Ik luister veel hiphop maar dat is waarschijnlijk veel te alpha voor je.
Ik luister het niet heel veel, maar zo op z'n tijd kan ik het wel waarderen.Ik luister veel hiphop maar dat is waarschijnlijk veel te alpha voor je.
Haha, +1.