MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb last van een blue monday.

Ga in t-shirt naar de gym, geen prachtig weer, maar wel aangename temperatuur. Gedaan met mijn (rot) training, doe wat cardio en ga naar buiten. Is het aan het regenen :fuu::fuu:

Ow en had geen zin om voor 2uur naar school te gaan dus ben maar thuis gebleven. Het is middag en verveel me nu al :sad: kent iemand een goede film?

Silverstein - My Heroine (acoustic)
Ga in t-shirt naar de gym, geen prachtig weer, maar wel aangename temperatuur. Gedaan met mijn (rot) training, doe wat cardio en ga naar buiten. Is het aan het regenen :fuu::fuu:

Ow en had geen zin om voor 2uur naar school te gaan dus ben maar thuis gebleven. Het is middag en verveel me nu al :sad: kent iemand een goede film?
One Flew Over The Cuckoo's Nest.

Ik zal niet direct zeggen dat het mijn dag heeft verpest maar het ergert me toch wel iedere dag meer en meer.

Die stomme reclames telkens als je een filmpje op youtube wil bekijken.
Ik denk dat het er hier velen met mij eens zullen zijn :D .

Wat een graf nummer, gay as Bryce

Gewoon met je poes gaan spelen:cool:

Terug
Naar boven