bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man je had moeten zien hoe ze geparkeerd stonden. K*tvolk.
morgenochtend 6:00 pas weer.

vanmorgen eerste keer op nuchtere maag getraind om 9u, niets gegeten tot 14u. Kracht lijd er idd onder
vanmorgen eerste keer op nuchtere maag getraind om 9u, niets gegeten tot 14u. Kracht lijd er idd onder
Ik doe het nu al +-2 maanden en van krachtverlies heb ik niets gemerkt! DL en incline db press zijn zelfs beter gewordenvanmorgen eerste keer op nuchtere maag getraind om 9u, niets gegeten tot 14u. Kracht lijd er idd onder
Begin jij nu al daarmee? Ik stel het altijd uit tot een uurtje of tien 's avonds.
morgenochtend 6:00 pas weer.
Voor nu is de avond nog heeeel jong!
lekker naar het theater zo en dan eerst nog een nacht met "proberen te slapen"
en dan pas daaraan denken hoor!![]()

Ik keek naar buiten en het weer zag er bewolkt uit, dacht zal wel koudish zijn. Trek warm aan en ga naar buiten, is het keer warm voor Nederlandse begrippen. Kreeg het benauwd zeg, maar morgen wordt nog warmer jeej
jah maar jij spuit synthol dat is valsspelenIk doe het nu al +-2 maanden en van krachtverlies heb ik niets gemerkt! DL en incline db press zijn zelfs beter geworden
morgen word het kouder hoorIk keek naar buiten en het weer zag er bewolkt uit, dacht zal wel koudish zijn. Trek warm aan en ga naar buiten, is het keer warm voor Nederlandse begrippen. Kreeg het benauwd zeg, maar morgen wordt nog warmer jeej
jah maar jij spuit synthol dat is valsspelen
---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 18:55 ----------
morgen word het kouder hoor
je kon net niet met een tshirt vandaag lopen

te koud voor t shirt? wij stonden gewoon zonder tshirt te trainen vandaag. lekker