MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik wil zelf niet dat me schoonmoeder een sleutel heeft :eek: srs...die belt dagelijks 5 keer met de vriendin... vriendin moppert maar neemt altijd op...

Heb der ook spijt van dat die sleutel heeft...

Weet nog goed dat zoontje 4 weken was.. lag in de box te slapen.. ik even op de bank tukje doen..
Hoor ik ineens wat rommelen.. durfde ogen amper open te doen.. zie ik ineens een schim boven box.. schrok me rot..

Heb der ook spijt van dat die sleutel heeft...

Weet nog goed dat zoontje 4 weken was.. lag in de box te slapen.. ik even op de bank tukje doen..
Hoor ik ineens wat rommelen.. durfde ogen amper open te doen.. zie ik ineens een schim boven box.. schrok me rot..

Daar krijg ik dus echt het schijt van he...mijn schoonmoeder zie ik zoiets ook nog doen :mad: srs de seconde dat dat zover komt...dan ontploft de boel :mad:

Mijn karmische broeder, de vermiste kat Sjors, moeten teruggeven aan zijn eigenaresse.

Ik zag in zijn ogen dat hij niet weg wilde. Ik hield van Sjors. Het waren 2 mooie dagen.

http://www.youtube.com/watch?v=j1ykMNtzMT8

Daar krijg ik dus echt het schijt van he...mijn schoonmoeder zie ik zoiets ook nog doen :mad: srs de seconde dat dat zover komt...dan ontploft de boel :mad:

Vaak genoeg gehad dat ik thuis kwam me huis schoon was eten op aanrecht stond en ze me slaapkamer had verschoont.... ook na 3de keer maar even vermeld dat dat niet de bedoeling was..

Ze pesten me :(
Ik mag de hells angels niet belachelijk maken ook jarno niet omdat hij kunstschaatsen heeft gedaan en osvncoooddopov of zo. scheld me uit........

ik scheld alleen mensen uit die het er naar maken. sorry dat je het er naar gemaakt had, dat was waarschijnlijk niet je bedoeling.

Ze pesten me :(
Ik mag de hells angels niet belachelijk maken ook jarno niet omdat hij kunstschaatsen heeft gedaan en osvncoooddopov of zo. scheld me uit........

je doet dan wederom ook niemand meer de groetjes

wat je geeft krijg je terug

groetjes piet

Door een paar van Killy's filmpjes gezien te hebben krijg ik nu terroristenfilmpjes bij mn aanbevelingen op Youtube :fuu:

Ik wil zelf niet dat me schoonmoeder een sleutel heeft :eek: srs...die belt dagelijks 5 keer met de vriendin... vriendin moppert maar neemt altijd op...

Mijn schoonmoeder mg hem wel hebben.. mijn mans schoonmoeder niet.
die snuffelt teveel in mijn spullen. dus ja.. na vervangen van de deur ook geen sleutel meer gegeven. :D
kwam goed uit dat die deur vervangen moest worden!

Zulk lekker weer, vandaag mooi met de kleine wezen wandelen.
Maar gisteren leg day, oooooohhh

Terug
Naar boven