Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

een of andere eikel zit ergens op te bonken in mijn naaste omgeving.
phaggot heeft geluk dat ik geen idee heb waar het vandaan komt want ik zou een pisplaat onder zn deur schuiven vannacht.

of doe mijn truk(als je erboven leeft), pisflesgranaten.

good times...

Het feit dat ik van 11 tot 8 op de begrafenis van mijn oma was en dat ik nu de hele nacht door kan trekken omdat mijn klote projectgroep verdomt om wat te doen.

Ik zou zonder nadenken 10000 baby's uitmoorden voor de paar katten die aan mij loyaal waren maar nu gestorven heb zelfs maar een uurtje terug te hebben.

ja oke baby's, die stellen ook geen reet voor. hoeveel zeehondjes zou je er voor over hebben?

Ik zou zonder nadenken 10000 baby's uitmoorden voor de paar katten die aan mij loyaal waren maar nu gestorven heb zelfs maar een uurtje terug te hebben.
Doe maar, die dingen zijn toch ****ing lelijk.
Ongelofelijk dat mensen kunnen zeggen ''Das eg un mooie baby woar!''

hoeveel heb je er en hoe kan je de resurrectie van mn beestjes waarborgen?

waarom eigenlijk? ben je in staat om dingen te missen dan?

edit: nvm herinner me net die hele dronken tirade hier op dbb toen je ex je bedrogen had, je bent er zo eentje:)

waarom eigenlijk? ben je in staat om dingen te missen dan?

edit: nvm herinner me net die hele dronken tirade hier op dbb toen je ex je bedrogen had, je bent er zo eentje:)

Was perfect bij kennis, en daar ging het niet om.

Nog een voordeel/nadeel aan receptorafwijking, zelfs als pompen ze in het ziekenhuis mn maag leeg van alcoholvergiftiging ken ik nog de namen van de verpleegsters die me behandelen en wat ze gezegd hebben de dag nadien.

Ik kan dus nooit de uitvlucht "ik wist niet meer wat ik deed" gebruiken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven