MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Uit met m'n meisje.. Ik hield potverdomme zoveel van haar :(

Heb me nooit echt opengesteld voor een meisje, omdat ik toch wist dat ze me vroeg of laat zeer zouden doen.. Ik was er van overtuigd dat dit meisje anders was dus stelde ik me open.. Hurts like a mf

Skinnie wilt je wel troosten

Heb me nooit echt opengesteld voor een meisje, omdat ik toch wist dat ze me vroeg of laat zeer zouden doen.. Ik was er van overtuigd dat dit meisje anders was dus stelde ik me open.. Hurts like a mf

alle vrouwen zijn h**ren :)

:jk:

sterkte ermee. hopelijk kan ijzer je verdriet stillen.

Heb sinds vannacht telkens een piep in me oor en ook meer druk voel ik erop. Hopen dat het weg gaat..

na 9 jaar relatie 2 maanden geleden uit elkaar.
It's ****ed up maar meestal gebeurd t alleen als het niet goed zit.
Dus try to cheer up and enjoy life!

Na een paar weken depri zijn lukt t mij ook weer aardig goed. En inderdaad frustratie afreageren tijdens trainen werkt goed :)

geen troost nodig dus.....:(

kak, kramp in mijn linker kuit gehad. voelt heel erg kort aan.

Uit met m'n meisje.. Ik hield potverdomme zoveel van haar :(

na 9 jaar relatie 2 maanden geleden uit elkaar.
It's ****ed up maar meestal gebeurd t alleen als het niet goed zit.
Dus try to cheer up and enjoy life!

Na een paar weken depri zijn lukt t mij ook weer aardig goed. En inderdaad frustratie afreageren tijdens trainen werkt goed :)

Ik niet nee :)
Ben blij dat ie bij me weg is. Wat een opluchting zeg

hhmmmmzzzz :rolleyes:

misschien heeft hij wel troost nodig?:)

neuj heb begrepen dat ie een nieuwe vriendin heeft.
eentje die 10 jaar jonger is en mega dik dus wens em veel plezier met haar :D

In het begin zat ie me steeds te vragen of we het niet toch nog konden proberen en zo dus toen was het voor mij wel moeilijk maar nou heeft ie haar. Hij kan slecht alleen zijn maar hij laat me nou wel met rust dus ben er wel blij mee

Ik denk dat ik m'n training straks ga verpesten, heb geen zin en ben totaal niet fit.:(

Terug
Naar boven