Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb al twee tats op mijn linkerarm, dus daar moet achtergrond bij, wordt wss iets dat ook in mijn halfsleeve aan de andere kant voorkomt. :p
Ja erg duidelijk. Weet ik.

Wie ben he eigenlijk? Besta je wel?
Offffff.....? Ben je een megatrolll

Shitttt, zo'n sleeve is wel extreem. Snap niet dat mensen nooit spijt daarvan krijgen, wel respect bra

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.128
hah, HIJ geeft het toe :D

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

j/k dear, vrouwelijker dan jou vind je ze niet ;)

wat een sukkeltje ben je ook rb

Ja hoor rb, je doet het zo goed. Alleen moet je dat niet meer tegen mickey mouse zeggen. Want hij is daaar niet zo gevoelig voor. :trollface:

---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

onee wacht, het was geen mickey mouse maar goofey

Sprekend kerel. Je hebt alleen nog heel wat te leren op andere vlakken, wil je zo'n sukkeltje zijn als Pinky.

Ja hoor rb, je doet het zo goed. Alleen moet je dat niet meer tegen mickey mouse zeggen. Want hij is daaar niet zo gevoelig voor. :trollface:

---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

Beste Pinky,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface::trollfacex::trollface:

En btw, het is Goofy, niet goofey.

Reageer dan niet.

Het is vroeg. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.139

goede 8145ste post :roflol:

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

heb je die helemaal zelf verzonnen? :rolleyes:

Terug
Naar boven