- Waardering
- 3.529
Ik heb tekeningen van die dude gezien en hij mag srs zijn ding doen op mijn arm hoor.
Hm wat ga je laten zetten dan? Bobbin B in mooie letters ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb tekeningen van die dude gezien en hij mag srs zijn ding doen op mijn arm hoor.

Hm wat ga je laten zetten dan? Bobbin B in mooie letters ?![]()
Heb al twee tats op mijn linkerarm, dus daar moet achtergrond bij, wordt wss iets dat ook in mijn halfsleeve aan de andere kant voorkomt.![]()
Ja erg duidelijk. Weet ik.
Wie ben he eigenlijk? Besta je wel?
Offffff.....? Ben je een megatrolll
Drugs are bad mkayShitttt, zo'n sleeve is wel extreem. Snap niet dat mensen nooit spijt daarvan krijgen, wel respect bra

Wie ben he eigenlijk? Besta je wel?
Offffff.....? Ben je een megatrolll

Ja hoor rb, je doet het zo goed. Alleen moet je dat niet meer tegen mickey mouse zeggen. Want hij is daaar niet zo gevoelig voor.
---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------
onee wacht, het was geen mickey mouse maar goofey

Sprekend kerel. Je hebt alleen nog heel wat te leren op andere vlakken, wil je zo'n sukkeltje zijn als Pinky.
Beste Pinky,
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3715558.html
En btw, het is Goofy, niet goofey.
Reageer dan niet.

Blijkbaar niet. Maar ach, die kanslozen moeten er ook zijn.
Tip: Accepteer gewoon je plek in deze maatschappij en reageer niet.
Ik denk dat je beter zelf eens kunt stoppen op mij te reageren.Ik denk dat je beter zelf eens kunt stoppen op mij te reageren.

Ja hoor rb, je doet het zo goed. Alleen moet je dat niet meer tegen mickey mouse zeggen. Want hij is daaar niet zo gevoelig voor.
---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------
onee wacht, het was geen mickey mouse maar goofey