Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
fixed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nej das gewoon een k*topmerking, moet je toegeven.
Ik heb liever dat het topic niet over mij en iris gaat

valt zat mee de laatste tijd

Straks naar de Praxis met mijn broer. Ik wilde vanochtend naar de wc maar ik kwam mijn kamer niet uit omdat mijn deur klemde en een deel van het slot in de deurpost vast zat en me belemmerde om de deur te openen.
Ik riep mijn broer (deur opent naar binnen) en hij ging m'n deur voor me intrappen. Slot en sluit-mechanisme naar de t*ring en de ophanging van de deur stuk. Mama zal wel boos worden![]()

nej das gewoon een k*topmerking, moet je toegeven.
Ik heb liever dat het topic niet over mij en iris gaat
Dat doe je zelf hoor!
Straks naar de Praxis met mijn broer. Ik wilde vanochtend naar de wc maar ik kwam mijn kamer niet uit omdat mijn deur klemde en een deel van het slot in de deurpost vast zat en me belemmerde om de deur te openen.
Ik riep mijn broer (deur opent naar binnen) en hij ging m'n deur voor me intrappen. Slot en sluit-mechanisme naar de t*ring en de ophanging van de deur stuk. Mama zal wel boos worden![]()

je bent vast een goede trainer

je bent vast een goede trainer
quote, soort van squatten![]()

Ja soortvan, ik weet niet hoe het allemaal precies heet, ik lette niet zo goed op, squatten ziet er geil uit.
Het zijn twee oefeningen die ik moet doen om mijn knietjes sterker te maken, daarna zie ik wel of ik verderdoe. En ik wil een squatkont, ofc.
Gelukkig wel squats voor dat ass..
Hoezo maak je zelf geen tekening en geef je die aan de tattooïst
:facepalm:Ja eigenlijk wel, maar blessures verhelpen blijft altijd lastig. En als je spieren niks gewend zijn dan kun jemakkelijk iets verrekken.
En het waren assisted bodyweight squats.