AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nej das gewoon een k*topmerking, moet je toegeven.

Ik heb liever dat het topic niet over mij en iris gaat

Dat doe je zelf hoor!

Straks naar de Praxis met mijn broer. Ik wilde vanochtend naar de wc maar ik kwam mijn kamer niet uit omdat mijn deur klemde en een deel van het slot in de deurpost vast zat en me belemmerde om de deur te openen.
Ik riep mijn broer (deur opent naar binnen) en hij ging m'n deur voor me intrappen. Slot en sluit-mechanisme naar de t*ring en de ophanging van de deur stuk. Mama zal wel boos worden :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.105
valt zat mee de laatste tijd :mad:

Straks naar de Praxis met mijn broer. Ik wilde vanochtend naar de wc maar ik kwam mijn kamer niet uit omdat mijn deur klemde en een deel van het slot in de deurpost vast zat en me belemmerde om de deur te openen.
Ik riep mijn broer (deur opent naar binnen) en hij ging m'n deur voor me intrappen. Slot en sluit-mechanisme naar de t*ring en de ophanging van de deur stuk. Mama zal wel boos worden :mad:
:roflol:

Ach die deur was al 5 jaar verrot met een slechte sluiting, het slot had ik ook dichtgeplamuurd toen ik m'n kamer verbouwde, en als het warm is in huis dan gaat de deur ook ineens open, door veranderingen in de luchtdruk.

nej das gewoon een k*topmerking, moet je toegeven.

Ik heb liever dat het topic niet over mij en iris gaat

nee.

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Dat doe je zelf hoor!

maarja je kon wel gaan pissen :)

Heb iets verrekt aan de achterkant van mijn linkerbeen tijdens het soortvan squatten.

En de tattooguy die mijn tattoo gaat zetten zaterdag heeft mij nog steeds geen voorlopige tekening gestuurd, de ass.

Dankzij mij:D

Stats op de grote 3? :trollface:

je bent vast een goede trainer:rolleyes:

quote, soort van squatten ???

Ja soortvan, ik weet niet hoe het allemaal precies heet, ik lette niet zo goed op, squatten ziet er geil uit. :p
Het zijn twee oefeningen die ik moet doen om mijn knietjes sterker te maken, daarna zie ik wel of ik verderdoe. En ik wil een squatkont, ofc.

Gelukkig wel squats voor dat ass.. :heart:

Hoezo maak je zelf geen tekening en geef je die aan de tattooïst

Ja eigenlijk wel, maar blessures verhelpen blijft altijd lastig. En als je spieren niks gewend zijn dan kun jemakkelijk iets verrekken.

En het waren assisted bodyweight squats.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.117
Ja soortvan, ik weet niet hoe het allemaal precies heet, ik lette niet zo goed op, squatten ziet er geil uit. :p
Het zijn twee oefeningen die ik moet doen om mijn knietjes sterker te maken, daarna zie ik wel of ik verderdoe. En ik wil een squatkont, ofc.

lees de stickys

meer eten !!!

Terug
Naar boven