XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heeft iemand wel door dat het ixyxziixi werkelijk geen reet scheelt dat hij gebashed wordt?Ik kan daar wel een bepaalde mate van waardering voor opbrengen.(Srsly)

37190832.jpg

True, out.

Xyzxyz waarom ga je dan niet uit huis? Je bent 23 jaar en je hebt money, ga dan je eigen plekje zoeken.

Heeft iemand wel door dat het ixyxziixi werkelijk geen reet scheelt dat hij gebashed wordt?Ik kan daar wel een bepaalde mate van waardering voor opbrengen.(Srsly)

True :roflol:

Ach ik ben mijn frustratie kwijt dat die bende er nog lag, ik heb een paar maanden geprobeerd de keuken opgeruimd en schoon te houden maar t was dweilen met de kraan open. Trieste waarheid is namelijk wel dat het aanrecht zaterdag helemaal leeg was dus dat alles van zondag is.

Moet overigens wel zeggen dat als iemand zijn mening onderbouwt en echt moeite doet mij te overtuigen van zijn standpunt dat ik er wel wat mee doe.

Ga t nog ff schoonmaken post ik zo wel foto. Kan DBB weer rustig gaan slapen met het idee dat hun gebash mij een beter persoon gemaakt heeft.

Nachtdienst vanaf morgen weer... ff iets van zeggen dan want ze denken dat ik dat leuk vind of zo.

Leuke squat van vandaag verlicht de pijn wel een beetje gelukkig

Xyzxyz waarom ga je dan niet uit huis? Je bent 23 jaar en je hebt money, ga dan je eigen plekje zoeken.

Omdat als ik alleen ga wonen mijn leven een drama wordt :roflol:

En ik vrees dat als ik in een appartement ga wonen het wel andere dingen zijn waar ik me aan ga irriteren. T is nu af en toe gezeur van ouders en een zusje die een spoor van bende achter zich laat dus relatief gezien valt het reuze mee.

Omdat als ik alleen ga wonen mijn leven een drama wordt :roflol:

En ik vrees dat als ik in een appartement ga wonen het wel andere dingen zijn waar ik me aan ga irriteren. T is nu af en toe gezeur van ouders en een zusje die een spoor van bende achter zich laat dus relatief gezien valt het reuze mee.

Maar het geeft je wel vrijheid, was is er nou beter dan een eigen plekje.

Ik heb dat 2 maanden gedaan alleen was t dweilen met de kraan open. Heb nu een krat boven staan waar ik alles in fl**ker wat niet op een aanrecht thuis hoort. (Weggooien van foto toestel is ook niet de bedoeling :o)

Als t echt alleen ff de vaatwasser in en uit ruimen was is t geen probleem maar hier zijn ze werkelijk waar te lui om een tosti ijzer weer in de kast te zetten en alles wat ze in hun handen hebben pleuren ze op het eerste stukje lege ruimte

Ik moet wel zeggen dat ik het 1 x gewaagd heb om de hele kamer op te ruimen en de conclusie was eigenlijk dat 90% van alle rommel van de nageboorte van mijn zusje was.

Alsof jij blij wordt wanneer jij dagelijks kookt en er opeens allemaal schoolboeken van je zusje op het aanrecht liggen. En dat dan elke dag.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 22:04 ----------

Nee, waarom zou ik? :o

Als ik later kinderen had die zo'n t*ring bende maakte dan zou ik ze een schop geven in plaats van op de gene zeiken die toevallig thuis is of die nu wel of geen rommel gemaakt heeft.

Mijn ouders accepteren het helaas niet dat ik mijn zusje dwing haar bende op te ruimen

so many feels, was bij mijn thuis vroeger exact hetzelfde:roflol:

ik ging er alleen dbb niet mee vervuilen zoals een phaggot:trollface:

volgens mij houdt ksieziks niet van koken. pronounceer je het zo, ksieziks?

dat ik vandaag mn ochtend cardio heb overgeslaan, kon mn bed nou is niet uit. :mad:

(maar kom nog makkelijk aan mn 4x p.w ochtond-cardio :) )

Rug verkloot tijdens slapen. Kan niet eens meer overeind komen.. doet te veel pijn. :(

Beter koop je een nieuw matras Bro. Is de investering waard ;)

Gisteren kramp in mn onderrug gekregen bij het schoonmaken vna mn terras. Nu is één kan nog volledig stijf.

ibuprofen en magnesium it is...

Wat een takke nacht :(

Terug
Naar boven