MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

je ging je examens toch falen, dus dat zijn dan toch gewoon zorgen voor later?:trollface:

True maar ik ga toch niet nog een jaar bij deze school. Ronduit belachelijk dat je geld betaald voor een scheikunde leraar die zijn lessen van YouTube haalt en toetsen maakt waarvan het moeilijke is om uit te vinden hoe de vraag bedoeld wordt dan om hem daadwerkelijk te beantwoorden

True story

Eigenlijk moet ik big t omkopen zodat hij origineels persoonlijke info geeft :roflol:

Zelfs angelus heeft nog t lef irl foto te sturen

Bich please

ik gebruik hcg

35csev.jpg

Heeft er iemand weleens een zieliger persoon dan Xyzyx gekend? Ik blijf me er over verbazen. Zo stoer doen, grote bek hebben, anderen neerhalen en zelf de grootste loser ooit zijn.

Tja ik zie het als vermaak he.. Leuker dan GTST iig.. :roflol:

Ik heb het hoofd er bij :trollface:

En hond heb ik ook

Nu nog benen en we hebben kwartet

check mn log:)

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 20:29 ----------

True maar ik ga toch niet nog een jaar bij deze school. Ronduit belachelijk dat je geld betaald voor een scheikunde leraar die zijn lessen van YouTube haalt en toetsen maakt waarvan het moeilijke is om uit te vinden hoe de vraag bedoeld wordt dan om hem daadwerkelijk te beantwoorden

True story

bestaat er niet zoiets als amerika's G.E.D, maw dat je een middelbaar diploma kan halen zonder effectief naar school te moeten gaan.
(sowiezo wel gezien men ook thuisonderwijs kan volgen)

dus waarom je tijd verspillen door op je 23ste nog tussen 18jarige aapjes te gaan zitten:roflol:

en sterker... hoe de **** kan je buizen op examens vd middelbare school, ik heb mijn laatste examenperiode vh 6de van elk vak behalve geschiedenis (was shitload vanbuiten blokken) alles pas beginnen leren de dag ervoor en was er zonder problemen door:roflol:

Laatst bewerkt:
Is niet mijn rommel en ik heb het ooit een maand geprobeerd maar toen gekapt omdat het dwijlen met de kraan open was. T was nog niet droog of er stond al weer zooi :o
Dafuq volgens mij is jouw familie echt zoals familie flodder! Kan toch niet anders?!

Moeder die niet kan koken, huis een storthoop, zoon zit illegale dingen te doen en moet den bak in ...

Waar is mijn favo admin eigenlijk.. Cheeseisgreen...

Dafuq volgens mij is jouw familie echt zoals familie flodder! Kan toch niet anders?!

Moeder die niet kan koken, huis een storthoop, zoon zit illegale dingen te doen en moet den bak in ...

Ik doe geen illegale dingen :roflol:

En please t is alleen een boel dingen die niet in de kastjes opgeruimd wordt, geen vuilnishoop :o

Ik doe geen illegale dingen :roflol:

En please t is alleen een boel dingen die niet in de kastjes opgeruimd wordt, geen vuilnishoop :o

Je bent me wel een grappige kerel, je hebt hier zeggen en schrijven zon beetje toe gegeven dat je in vuurwerk handelde en het iig afstak. En dan hebben we ook nog je testgebruik.

Terug
Naar boven