AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

thanks broski's.

86 jaar is een mooie leeftijd al zeg ik hetzelf. Steeds moeilijker functioneren is natuurlijk ook niet prettig, dus hoe k*t het ook klinkt, soms is het beter tho.

gecondoleerd.

thanks broski's.

86 jaar is een mooie leeftijd al zeg ik hetzelf. Steeds moeilijker functioneren is natuurlijk ook niet prettig, dus hoe k*t het ook klinkt, soms is het beter tho.

Gecondoleerd man!!

Hier een soort gelijke situatie,.. Nog afwachten wanneer,..

thanks.

XXL, komt goed bro, zolang ze een mooie tijd hebben gehad, is het voor hun ook goed geweest tho.
(weer, hoe k*t dat ook klinkt)

thanks.

XXL, komt goed bro, zolang ze een mooie tijd hebben gehad, is het voor hun ook goed geweest tho.
(weer, hoe k*t dat ook klinkt)

I know, en helemaal mee eens,.. Mensje is 88 en heeft een mooi en lang leven gehad.
Afgeven is idd nooit leuk, maar in sommige situaties wel het beste.

****ing honger. grrrr

Gecondoleerd, daniel20 mate !

Gecondoleerd kerel..

Klote training gehad. p*ssy gewichten, k*t uitvoering, heb hem niet eens afgemaakt uit ergenis. Al maanden geen last van rechterschouder en met mijn opwarmgewicht krijg ik ineens last, licht gemasseerd en de pijn is weer helemaal terug. Dat wordt weer terug naar de 10kg dumbbell press.

Al sinds gisterenavond last van mijn maag :sad:
Is nog steeds niet over.

En ik sta opeens bloated as phuck :sad:

Klote training gehad. p*ssy gewichten, k*t uitvoering, heb hem niet eens afgemaakt uit ergenis. Al maanden geen last van rechterschouder en met mijn opwarmgewicht krijg ik ineens last, licht gemasseerd en de pijn is weer helemaal terug. Dat wordt weer terug naar de 10kg dumbbell press.

Sucks, ken dat gevoel.

Maar he ! Beter iets dan niets drukken.

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 18:35 ----------

Al sinds gisterenavond last van mijn maag :sad:
Is nog steeds niet over.

En ik sta opeens bloated as phuck :sad:

Ik had je gewaarschuwd over mijn chili die ik je opgestuurd had.......

sinds een dag of 3 begint de cut echt k*t te worden. Eerste 4,5 week ging eigenlijk prima, 3% eraf en zelfs spier gewonnen, ook totaal niet moe en gaar.........dat is sinds deze week wel anders. Ben niet vooruit te branden.......pffff en ik wil nog zo ver zakken.

Gezellig hoor! je ging die helemaal niet naar Arnodsi sturen maar naar mij :mad: !

Is ie niet aangekomen dan ? Als de chili nog aankomt niet opeten, zal over tijd zijn. Ik stuur je per direct een ander recept, ik heb een visweek nu, dus zal iets met vis zijn gok ik.

Terug
Naar boven