MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Schaapjes tellen..

Bayern Munchen

Hij zit er weer in:D me teen zat helemaal scheef, trok hem dus redelijk hard naar voren en hij popte er (vanzelf) weer in. Vroeg nog aan me zusje of ze snel 10 euro wou verdienen, maar helaas... dan doe ik het wel:mad:

Hij zit er weer in:D me teen zat helemaal scheef, trok hem dus redelijk hard naar voren en hij popte er (vanzelf) weer in. Vroeg nog aan me zusje of ze snel 10 euro wou verdienen, maar helaas... dan doe ik het wel:mad:

Ook weer opgelost..

Ot: nog steeds schaapjes aan het tellen...

Hmmm.. ik was om 2:00 nog wakker... om 3:00 weer... oke.. nu moet ik wel een keer om 5:00 op en om 6:00 op werk zijn.. maar om nu zo vroeg al te gaan..:(
nou ja.. ontbijt maar 2 uur eerder en ga maar.. thuis zitten heeft ook geen zin.
dus aan het werk maar....

Hmmm.. ik was om 2:00 nog wakker... om 3:00 weer... oke.. nu moet ik wel een keer om 5:00 op en om 6:00 op werk zijn.. maar om nu zo vroeg al te gaan..:(
nou ja.. ontbijt maar 2 uur eerder en ga maar.. thuis zitten heeft ook geen zin.
dus aan het werk maar....

Drink je koffie savonds?

Als ik dat na een uur of 16/17 nog drink slaap ik niet voor 2 uur

Wel 2 hele uurtjes geslapen,... Lekkerrr :(

Kon weer niet in slaap komen :mad: 2-3x wakker geschrokken op het moment dat je in slaap valt. Roids are bad hmmmkay :rolleyes:

nog steeds last van me nek grrr vanavond thuis maar cardio doen ipv rug

Same here, kan amper m'n nek bewegen. Begin ook nog eens ziek te worden, dat wordt dus knallen geblazen vandaag aangezien ik dan meestal PRtjes zet. :clap:

meh, me nek is maandagavond flink los gemaakt bij sportmasseur, ging gisteren iets te fanatiek en kreeg er last van

gedroomd dat ik 1500 euro won bij een of ander vaag programma, toen besmet door een kind met vage ziekte, daarna verdronken en toen wakker geworden.

1500 euro is weg:fuu:

Zo goed geslapen dat ik per ongeluk mijn wekker heb uitgezet ipv te snoozen. Nu mis ik mijn les :fuu:

****+That+Guy.jpg

+9uur geslapen als een roos! Gains were made!! :D
:roflol:

Terug
Naar boven