XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gebanned op league of legends vanwege me screen name. Moest ik contact op nemen, gedaan en 1 dag gewacht op reactie. Moest 5 nieuwe namen opgeven, weer dag wachten op reactie, zijn de namen bezet. Fuuu, dus nu weer wachten

Gebanned op league of legends vanwege me screen name. Moest ik contact op nemen, gedaan en 1 dag gewacht op reactie. Moest 5 nieuwe namen opgeven, weer dag wachten op reactie, zijn de namen bezet. Fuuu, dus nu weer wachten

oh god LoL

Waarom noem je jezelf dan ook Bryce..

Ben ik wel benieuwd welke tag te aanstootgevend was voor de aspergertjes op lol.

Gvd man, normaal niet veel last met low carb dagen, maar heb nu echt epic honger :(

:roflol: ouders vroegen net of ik goed slaap en mij wel goed voel, want ik zie er zo suf/slecht uit :roflol: dan weet je dat je goed bezig bent met je low carb

inb4: Je bent 19jaar en vergooid je leven door zo onnozel te doen. En voor wat doe je dat? Voor die 2 kleine bultjes op je armen? Je hebt niet eens een 6-pack

Me hond die beneden zit te janken van de pijn

Blijkt het mijn zus te zijn die denkt dat ze kan zingen :mad:

Mailbox van 4GB met 20.000 items en 600 mapjes overzetten van een maat zijn bedrijf van pop naar hosted exchange met 1mb upload adsl :fuu:

wat was je naam bro?

:roflol: op Runescape had je een tijd lang dat hoofdletters in het midden van de username ook hoofdletter bleven. Had een vriend 'AdoIf HitIer aangemaakt :o

Duurde ook niet zo heel lang voor ban

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 22:59 ----------

Inderdaad.. Kakkerlakkendoder mag vast en zeker wel
Jaa of DodenJoder
:S

Terug
Naar boven