AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja dat snap ik, maar welke opleiding doe je dan?

Small business en retail management.

Als ik een opleiding kon verzinnen wat me wél interessant lijkt was het niet moeilijk en stopte ik gewoon en ging ik wat anders doen, maar kan niks verzinnen.. :o

Ik ben nu ook mijn 2e aan het afronden... ook totaal geen zin erin en wil dit werk echt niet langer dan 1 maand doen!
Nee precies na stage gelopen te hebben helemaal, probleem is alleen dat ik wel weet wat ik nu wil maar dat ik dat in eerste instantie ook deed :rolleyes:

Small business en retail management.

Als ik een opleiding kon verzinnen wat me wél interessant lijkt was het niet moeilijk en stopte ik gewoon en ging ik wat anders doen, maar kan niks verzinnen.. :o

Ik las Small Business en r*tard Management :o

Het is ook erg moeilijk iets te bedenken wat blijft boeien, als je uberhaupt al op iets kan komen dat aansluit op jouw profiel..

had ik een lange verbitterde reactie getypt op facebook, doe ik me toch niet weer eens iets stoms. Nu kan ik mijn zuurtegraad niet delen met de rest van de wereld :'(

had ik een lange verbitterde reactie getypt op facebook, doe ik me toch niet weer eens iets stoms. Nu kan ik mijn zuurtegraad niet delen met de rest van de wereld :'(
Beetje groenten en fruit eten en het is zo opgelost :) of iets met melk

zijn groente zuur?

6,5% huur verhoging gvd

5x85 bench, vrij zwaar dus deed voor de rest back off sets met 5x80, lukte dat ineens niet :roflol:
k*tcut

de kat die ik laatst gepakt had met op mn bed te schijten zag ik nu een drol recht op de broodzak draaien, en doet steeds raarder.

Denk niet dat het nog lang zal duren.

tot hij zn zonen joint(3/4 dood).

Mentaal compleet weg, loopt echt compleet random rond, stopt als hij het niet meer doorheefd, is van alles bang, en komt niet meer vanonder mijn bed buiten als ik kwark eet.

Vermoed hersenbloeding, want het is echt in een week enorm achteruit gegaan, terwijl hij medicatie krijgt voor dementie.

Terug
Naar boven