Rhyme
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
I feel you, twijfel ook weer probleem is alleen dat het dan me 3de keer een andere opleiding worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I feel you, twijfel ook weer probleem is alleen dat het dan me 3de keer een andere opleiding worden.
Ik ben nu ook mijn 2e aan het afronden... ook totaal geen zin erin en wil dit werk echt niet langer dan 1 maand doen!I feel you, twijfel ook weer probleem is alleen dat het dan me 3de keer een andere opleiding worden.

Nee precies na stage gelopen te hebben helemaal, probleem is alleen dat ik wel weet wat ik nu wil maar dat ik dat in eerste instantie ook deedIk ben nu ook mijn 2e aan het afronden... ook totaal geen zin erin en wil dit werk echt niet langer dan 1 maand doen!

Small business en retail management.
Als ik een opleiding kon verzinnen wat me wél interessant lijkt was het niet moeilijk en stopte ik gewoon en ging ik wat anders doen, maar kan niks verzinnen..![]()

of nietHosted exchange.. ben jij nou een echte beheerder ofwat![]()
Is bijbeunen he.. En je gaat voor 3 accounts toch geen hele Exchange optuigen...
Beetje groenten en fruit eten en het is zo opgelosthad ik een lange verbitterde reactie getypt op facebook, doe ik me toch niet weer eens iets stoms. Nu kan ik mijn zuurtegraad niet delen met de rest van de wereld :'(
of iets met melk5x85 bench, vrij zwaar dus deed voor de rest back off sets met 5x80, lukte dat ineens niet
k*tcut

5x85 bench, vrij zwaar dus deed voor de rest back off sets met 5x80, lukte dat ineens niet
k*tcut

5x85 bench, vrij zwaar dus deed voor de rest back off sets met 5x80, lukte dat ineens niet
k*tcut
de kat die ik laatst gepakt had met op mn bed te schijten zag ik nu een drol recht op de broodzak draaien, en doet steeds raarder.
Denk niet dat het nog lang zal duren.